نقد و بررسی ژل لوبریکانت

معرفی ژل لوبریکانت

ژل بزرگ کننده آلت در عمل های جراحی و همچنین روابط جنسی برای بانوان کاربرد دارد. روابط جنسی دشوار که با درد و خشکی همراه هستند نیاز به استفاده از مواد لیز کننده را می طلبد. با افزایش سن، بدن در هنگام مقاربت به مقدار کافی مواد روان کننده تولید نمی کند و در زنانی که در شرف یائسگی هستند این مشکل بیشتر دیده می شود.

تنوع ژل لوبریکانت این نیاز را می طلبد که ژلی را انتخاب کنید که مناسب بدن شما و تنظیمات جنسی شما باشد.

انواع ژل لوبریکانت

ژل لوبریکانت موجود در بازار به سه دسته کلی تقسیم می شوند:

  • ژل روان کننده لوبریکانت بر پایه آب

این ژل بدلیل طبیعی و سالم بودن آن، از محبوبیت بالایی برخوردار است و بسیاری از افراد به خاطر سازگاری این ژل با بافت های بدن، آن را به سایر لوبریکانت ها ترجیح می دهند. این ژل بر پایه آب و از جنس مواد قندی است و زود خشک می شود. بسیاری از متخصصین زنان در هنگام معاینه از آن استفاده می کنند و پاک کردن آن در محل مورد استفاده آسان است. این ژل در کنار تمام محصولات زناشویی مانند کاندوم قابل استفاده و بی خطر است.

  • ژل روان کننده لوبریکانت بر پایه سیلیکون

غلظت این ژل نسبت به ژل بر پایه آب بیشتر است و مدت زمان بیشتری نیاز دارد تا خشک شود. ژل بر پایه سیلیکون را نباید با سایر محصولات سیلیکونی استفاده کرد چون منجر به ایجاد حساسیت در فرد می شود. میزان روان کنندگی این ژل بالا است و برای استفاده با کاندوم از جنس لاتکس مشکلی وجود ندارد ولی باید به مقدار کم مصرف شود. تمیز کردن این ژل به دلیل مشتقات سلیکون سخت تر است.

  • ژل روان کننده لوبریکانت بر پایه روغن

استفاده از ژل های بر پایه روغن به کاندوم آسیب می رساند و باعث پاره شدن آن می شود ای روان کننده ها شامل وازلین و ویتامین E هستند؛ که با توجه به غلظت بالای آن‌ها تمیز کردن آن‌ها فقط با مواد شوینده ممکن است و در صورتی که مدت زیادی در واژن بمانند و باعث ایجاد حساسیت شوند. استفاده از این ژل برای افرادی که عفونت مخمر دارند باعث تشدید عفونت می شود.

 

دستگاه وکیوم آقایان افزایش و حجم دهنده آلت تناسلی

در نهایت اینکه کدام ژل مناسب است بسته به نظر شخصی فرد دارد و بسیاری از افراد بدون استفاده از هیچ ژلی از نزدیکی جنسی لذت می برند و مشکل خاصی ندارد و فقط در مواقعی که درد و خشکی واژن دارید از ژل روان کننده استفاده کنید.

نحوه استفاده از ژل لوبریکانت

همیشه به افراد توصیه شده قبل از استفاده از هر محصولی تست حساسیت را انجام دهند و ژل لوبریکانت نیز از این استثنا خارج نیست. برای تست حساسیت مقدار کمی از ژل را بر روی دهان قسمت داخلی لب بزنید اگر احساس سوزش نداشتید بدون هیچ مشکلی می توانید لوبریکانت را استفاده کنید.

هر کدام از ژل های روان کننده بر روی بسته بندی خود نحوه استفاده و نکات مهم توضیح داده شده است. استفاده از لوبریکانت بر پایه آب را چندین بار تمدید کنید چون زود خشک می شوند… ولی اگر قصد باردار شدن دارید ژلی را استفاده کنید بر PH محیط واژن تأثیر نگذارد.

استفاده از ژل لوبریکانت چیزی نیست که مشکل ساز باشد و یا اینکه باعث نگرانی زوجین شود چون در بسیاری موقع به دلیل استرس یا عدم تحریک کافی روان کننده طبیعی ترشح نمی شود که با استفاده از ژل روان کننده این مشکل حل می شود.

امروزه مشکلی که بسیاری از زنان را درگیر کرده است خشکی واژن در حین مقاربت است. استفاده از ژل روان کننده، باعث کاهش درد و لذت بیشتر در رابطه جنسی می شود که در انواع مختلفی تولید می شود و ساده ترین راه برای غلبه بر ناراحتی و جذابیت بیشتر جنسی است.

پیشنهاد بلاگ فرا برای بزرگ کردن آلت خرید دستگاه وکیوم لاجر باکس می باشد .

 

 

سیالیس دفترچه ای

قرص سیالیس دفترچه ای یک عامل قوی برای درمان اختلال نعوظ یا ناتوانی جنسی است. این دارو از سال ۲۰۰۳ در بازار بوده و امروزه یکی از محبوب ترین داروهای تقویتی و درمانی جنسی در جهان است. در سال های اخیر نیز در کانادا بیشتر و بیشتر محبوب شده است.
سیالیس سیاه (دفترچه ای) در بیش از ۸ میلیون مرد در سراسر جهان مورد آزمایش قرار گرفته و یک داروی معتبر برای درمان ناتوانی جنسی در بیش از ۱۰۰ کشور است. در ادامه به شرح کاربرد این محصول می پردازیم.

همواره باید توجه داشت که هر مشکلی که ممکن است پیش آید، راه حل هایی نیز دارد. اگر شما فکر می کنید که تمامی راه حل ها را امتحان کرده اید، بدانید که اینگونه نیست، همیشه راهی وجود داشته که از دید ها پنهان بوده و در عین حال بهترین و کارآمد ترین راه حل نیز می باشد.
شما بهتر است بجای گمراهی و طولانی کردن مسیر خویش برای رفع مشکلات تان، راه و مسیر درست را انتخاب کنید. مشکلات موجود در طول زندگی مشترک نیز از جمله مشکلاتی است که باید به نحو احسن بررسی و حل گردد.

نداشتن رضایت جنسی در زندگی مشترک را هرگز نمی توان و نباید نادیده گرفت و یا آن را کم اهمیت بر شمرد. اکثر زوجین بر اثر نارضایتی های جنسی و زناشویی به مراکز درمانی مراجعه کرده و از متخصصین راهنمایی می خواهند. دکتر دیلی راه مشاوره را برای این زوجین با هر نوع مشکلاتی که دارند هموارتر کرده و امکان برقراری تماس را برای آن ها فراهم نموده است.
مشکلات جنسی ممکن است خودشان را به شکل اختلاف و افسردگی نمایان سازند. همچنین افرادی که عمدتا به این نوع مشکلات دچار هستند با بی خوابی های ممتد روبرو می شوند. برطرف کردن مشکل جنسی نیاز به بررسی و غنی سازی عمیق رابطه زوجین دارد.
راه هایی که برای برطرف کردن اختلال های جنسی وجود دارد بسیار زیاد است، اما توجه داشته باشید که اگر درمان این نوع مشکلات را به تاخیر بیندازید، با بدتر شدن آن روبرو می شوید.

اکنون به این موضوع می پردازیم که چه مشکلاتی ممکن است در زندگی مشترک زناشویی وجود داشته باشد؟

عدم تحریک جنسی، مشکل عدم تحریک جنسی یکی از مشکلاتی است که اختلافات زیادی را با خود به خانواده ها وارد کرده و ممکن است آسیب های جدی در پی داشته باشد،متخخصان دکتر دیلی برای درمان این مشکلات محصولاتی کارآمد و موثری را به شما معرفی کرده اند.

بی میلی جنسی، یکی از رایج ترین مشکلات زناشویی است که افراد در صورت عدم پی گیری و درمان این مشکلات، یا شدت گرفتن آن موجه شده و ممکن است اختلافاتی پیش آورد.

انزال زودرس و دیررس: در درمان این نوع مشکلات همسر نقش بسیار مهمی دارد، بدین گونه که وی باید بر کم کردن اضطراب و افزایش اعتماد و باور های فرد تلاش کند.

اختلال مشترک جنسی زن و مرد، وقتی رخ می دهد که زن و شوهر تمایلی برای برقراری رابطه جنسی نداشته و یا حتی از رابطه نفرت دارند.

پیشنهاد دوم بلاگ فرا برای بزرگ کردن آلت خرید دستگاه وکیوم تورنادو می باشد .

 

نقد و بررسی قرص سیالیس دفترچه ای

ماده اصلی تشکیل دهنده این قرص تاخیری تادالافیل نامیده می شود. تادالافیل با افزایش گردش خون باعث میشود میزان خون بیشتری به آلت تناسلی مرد برسد. این کار با مهار آنزیم PDE5 توسط دارو انجام می شود، که باعث ایجاد ماده ای به نام گوانوزین مونوفسفره سیکل می شود تا عروق آلت تناسلی را گسترش دهد. این باعث افزایش جریان خون به آلت تناسلی می شود.

آنچه که تادالافیل و سیالیس سیاه (دفترچه ای) را از دیگر داروها متمایز میکند ، این است که این قرص طول عمر بیشتری نسبت به سایر درمان ها دارد. مدت زمان عمل ویاگرا و لویترا ۵-۶ ساعت است، در حالی که سیالیس سیاه (دفترچه ای) ممکن است تا ۴۸ ساعت در بدن فعال باشد، در حالی که عماندگاری سیالیس کشویی کلاسیک ۳۶ ساعت است. این به این معنی است که سیالیس دفترچه ای در اصطلاح رایج قرص “آخر هفته” نامیده شده است.
این قرص ، بر خلاف ویاگرا، از نظر مصرف غذاهای چرب تحت تاثیر قرار نمیگیرد، که یکی از مزایای مهمی است که توسط کسانی که برای خرید سیالیس سیاه با همان دفترچه ای به آن اهمیت داده می شود.

همه داروها می توانند عوارض جانبی ایجاد کنند، اما قرص سیالیس سیاه (دفترچه ای) در ۱۶ آزمایش بالینی (۲۰۱۰) در بیش از ۳۰۰۰ بیمار مورد بررسی قرار گرفته است که اشاره شده هنگامی که در مقدار توصیه شده مصرف می شود، این دارو هیچ عوارضی نداشته است.

دوزهای دیگری از تادالافیل وجود دارد که مشابه سیالیس دفترچه ای هستند اما کمتر تاثیر گذارند. سیالیس ۱۰ میلی گرم و ۲۰ میلی گرم. توصیه ما این است که با دوز پایین تر شروع کنید و فقط در صورتی که دوز قبلی به اندازه کافی قوی نباشد و یا قبل از اینکه دیگر انواع قوی از داروهای ناتوانی جنسی را بدون هیچ گونه عوارض جانبی جدی مصرف کرده اید بالاتر برسید. قرص را حداقل ۳۰ دقیقه قبل از مقاربت مصرف کنید. Tadalafil در خون تا ۳۶ ساعت فعال است.

دوز پایین تر این قرص به طور کلی به افراد زیر تجویز می شود:

افرادی که از داروهای دیگر استفاده می کنند مانند الفباکلرها.
افرادی که دارای بیماری هایی نظیر مشکلات کلیوی یا کبدی هستند.
افرادی که می خواهند برای اولین بار داروهای Cialis یا ED را امتحان کنند.

دوز بالاتر از ۲۰ میلی گرم معمولا برای مردان بدون مشکلات بهداشتی در نظر گرفته می شود، اما بسته به نتایجی که تجربه می کنید ممکن است کاهش یابد.

افرادی که برای این دوز مناسب هستند عبارتند از:

افراد با سلامتی خوب
افرادی که قبلا دوز ۱۰ میلیگرم مصرف کرده اند و اثرات کافی نداشته اند
افرادی که قبلا از داروهای قوی دیگر در دوزهای قوی استفاده کرده اند بدون اینکه عوارض جانبی جدی را متوجه شوند.

مطالعاتی که در آن محققان اثرات قدرت تادالافیل بر روی اسپرم را مورد بررسی قرار دادند، جایی که افراد زیر ۹ تا ۹ ماه تحت درمان با ۱۰ و ۲۰ میلی گرم تدی آلافیل قرار گرفتند، هیچ تاثیری بر روی اسپرم و هورمونهای تولید مثل، تستوسترون و هورمون های دیگر در مقایسه با پلاسبو مشاهده نشد.

در صورت مصرف نوشیدنی های الکلی در هنگام استفاده از سیالیس دفترچه ای ، علاوه بر کاهش فشار خون به طور موقت ممکن است توانایی جنسی شما را به صورتی منفی تحت تاثیر قرار دهد . بنابراین، پس از مصرف دارو یا قبل از مصرف این دارو، نباید نوشیدنی الکل مصرف کنید.

همچنین اگر داروهای حاوی نیترات های آلی یا اهداکنندگان اکسید نیتریک مثل آمیل نیتریت را در همان زمان مصرف می کنید، نباید از این دارو استفاده کنید. داروی مناسب دیگری که توسط دکتر دیلی ارائه می شود، قرص تاخیری سوپر کینگ دول است که جهت اطلاعت بیشتر می توانید به سایت دکتر دیلی مراجعه کنید.