بلاگ فرا یک وب سایت جمع اوری محصولات زناشویی کاربردی و توانبخشی می باشد . که به مرور زمان محصولات بوتیک و لوازم شنا و لباس مجلسی رو با شما به اشتراک خواهد گذاشت .

کاربران عزیز وب سایت بلاگ فرا میتوانند در کمتر از یک دقیقه محصول خود را سفارش بدن و درب منزل خود تحویل بگیرند .

بلاگ فرا فعالیت خود را در سال 1399 آغاز کرده و با رشد این وب سایت و حمایت شما عزیزان محصولات بیشتری به سایت اضافه خواهد شد .

برای دیدن جزییات هر محصولی که در بلاگ فرا در حال عرضع شده می باشد کافیست روی محصول کلیک کرده و اطلاعات کامل محصول رو ببنید .

 

در سیستم بلاگ فرا فرا تر از یک بلاگ ثبت سفارش به منزله خرید محصول نمی باشد . در صورت ثبت سفارش کارشناسان فروش ما با شما تماس میگیرند و توضیحات کامل محصول نحوی استفاده و روش ارسال رو شرح خواهند داد و در صورت تایید شما محصول ارسال می شود . لازم به ذکر هست  در صورت پاسخ گو نبودن به شماره ایی که با ان ثبت سفارش کردید سفارش سما لغو خواهد شد .

 

دفتر وب سایت بلاگ فرا در تهران می باشد . اگر مشتری داخل تهران باشد بعد از ثبت سفارش محصول با پیک ارسال میشه و هزینه محصول رو درب منزل تحویل میگیرند . چنانچه خارج از تهران باشند چون با پیک موتوری مغدور نیست ارسال و دریافت قبل از ارسال محصول توسط پست یا تیپاکس هزینه  محصول و ارسال باید واریز شود .

 

تمام محصولات موجود در این وب سایت نیازی به نسخه پزشک ندارند . این محصولات در داروخانه ها و فروشگاهای تجهیزات پزشکی عرضه می شود

وکیوم تورنادو اصل , دستگاه حجم دهنده آلات تناسلی اقایان

لارجر باکس دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی مردان

دستگاه وکیوم آقایان افزایش و حجم دهنده آلت تناسلی