رویای تناسب اندام با استفاده از پودر کاهش وزن

با پیشرفت علم و جایگزینی ماشین بجای انسان موجبات کم تحرکی و به طبع آن افزایش وزن برای انسان شرایط نبود تناسب اندام و افزایش وزن را ایجاد نموده است. در ادامه این شرایط موجبات تهدید سلامتی بشر را نیز به دنبال داشته است.

حالات چاقی و اضافه وزن برای افراد در مشاغلی که نیازمند داشتن ارتباطی نزدیک و مواجهه ای بیشتر با مشتریان را دارد موجبات ترک شغل و احتمال بیکاری را نیز افزایش داده است. چرا که داشتن ارتباطی تاثیر گزار و مفید، مستلزم داشتن ظاهری زیبا و جذاب است.

هدف این مقاله آشنایی شما با فواید استفاده از پودر کاهش وزن است . اگر شما دارای اضافه وزن می باشید حتما به مطالعه این مقاله توجه ویژه ای نشان دهید. روش های متفاوتی برای کاهش وزن وجود دارد که انتخاب هر کدام از آنها به خواسته و سلیقه خود انسان برمی گردد.

برخی از این شرایط همواره همراه با عوارضی است که دیر یا زود می تواند خود را نمایان سازد و موجبات دردسر هایی را شامل شود. مانند انجام عمل های جراحی و یا استفاده از قرص ها و یا ترکیبات شیمیایی با ظاهر جذاب و فریب دهنده.

اما در کنار این روش ها راهکار هایی نیز وجود دارد که جدای آنکه رویای کاهش وزن و داشتن تناسب اندام را برای شما به تحقق می رساند، می تواند بدون داشتن هیچ عارضه ای، در بهبود سلامت و ایمنی بدن شما نیز نقش بسزایی ایفا نماید.

در این مقاله شما را با آگاهی از مواردی از این قبیل انواع پودر کاهش وزن و البته شرح مکانیزم رفتاری این فرایند ها در رویارویی و مواجهه با سیستم و آناتومی بدن شما آشنا خواهیم ساخت. پس اگر از جمله افرادی هستید که از زیادی وزن خود ناراضی می باشید و به دنبال تناسب اندام هستید، همراه ما باشید.

وکیوم تورنادو اصل , دستگاه حجم دهنده آلات تناسلی اقایان

 

آشنایی با مکانیزم رفتاری ترکیبات پودر لاغری

مصرف شیرینی جات از عمده مواردی است که می تواند در تولید چربی و البته زیادی وزن از اولین موارد رایج در چاقی باشد. گلوکز موجود در این مواد غذایی عامل اصلی  چاقی است. بر همین اساس ترکیبات پودر کاهش وزن که هدف کاهش وزن و تناسب اندام را برای شما ایجاد می نمایند، در ابتدا از تبدیل گلوکز به چربی و جذب و تبدیل آن به انرژی جلوگیری به عمل می آورند. چربی ها می توانند در رگ های انسان رسوب نمایند و این رسوبات می تواند خطر انسداد را در رگ های خونی بوجود آورد. انسداد در رگ های خونی از جمله خطرات عارضه های قلبی عروقی بشمار می رود. پودر کاهش وزن می تواند چربی های موجود در رگ های خونی را سوزانده که راهکار بسیار مناسبی است برای سلامت قلب و عروق و در نتیجه می تواند شادی را نیز برای شما به ارمغان آورد.

 

در بین آنزیم های موجود در بدن، آنزیمی به نام آمیلاز در بزاق و روده انسان وجود دارد که ترکیبات پودر کاهش وزن اثرگذاری بالا و تقویت آنزیم آمیلاز را ایجاد می نماید. از آنجایی که آنزیم آمیلاز انجام وظیفه در جذب مواد قندی در بدن دارد، این ترکیبات پودر کاهش وزن با تقویت و اثرگذاری بر این عملکرد این آنزیم، کاهش بسیار بالای جذب مواد قندی را شامل می شوند و در ادامه از تجمع مواد قندی موجود در بدن کاسته و این عمل بدن را به جهت انجام فرایندهای سوخت و ساز، ناچار به چربی سوزی می نماید. زمانی که سوخت و ساز بدن افزایش پیدا می کند این عمل استارت فرایند چربی سوزی است. به همین خاطر موجب شکسته شدن توده های انباشته شده از چربی موجود در اندام های بدن را ایجاد کرده و آنها را به انرژی مصرفی مبدل می سازد. این چربی ها که در نواحی مانند شکم، پهلو ها و البته ران ها یافت می شوند، سوخته و رفته رفته کاهش پیدا می کنند که این موجب کاهش وزن و نابودی این چربی ها میی شود و گام به گام تناسب اندام را برای شما محقق می نماید.

 

از طرفی این ترکیبات گیاهی پودر کاهش وزن دارای فیبر هایی می باشند که می تواند به واسطه ساختار مشبک شکل خود، موجب ایجاد سیری کاذب را برای انسان فراهم سازد که این مهم هدفی جز جلوگیری از جذب انرژی های اضافی ندارد.

در کنار همه موارد تاثیرگذار و مهمی که اشاره شد، از مهم ترین خصوصیت های ترکیبات پودر کاهش وزن نداشتن عوارض جانبی آنها برای بدن می باشد که این خصوصیت موجبات استقبال زیادی از جانب مصرف کنندگان را به دنبال داشته است. چرا که استفاده از این فرایند های بی عارضه و پر سود، هدفی جز آشکارسازی زیبایی نهفته شما ندارد.

 

شگفتی پودر کاهش وزن گیاه اسرار آمیزی بنام سیر

قبل از صحبت درباره این گیاه پر سود باید اشاره شود که تاثیرات پودر کاهش وزن سیر، یکی از بی شمار خاصیت های شگفت آور سیر می باشد چرا که سیر از جمله گیاهان بسیار مهم و مفید برای سلامتی و ایجاد امنیت بدن انسان محسوب می شود. این گیاه پر فایده که منبعی غنی از ویتامین ( B6 )، ویتامین ( C ) و منگنز است زمانی که به حالت پودر تهیه شود از ماندگاری بیشتری نیز برخوردار خواهد شد. یکی از خصوصیات گیاه سیر تازه داشتن بود نامطبوع آن است. این عدم داشتن بوی مطبوع را می تواند به خاطر داشتن آلیسین ( Allicin ) موجود در این گیاه دانست. از آنجایی که بیشتر به همین دلیل است که استقبالی از استفاده از سیر تازه نمی شود باید گفت که پودر کاهش وزن سیر از بوی نامطبوع بسیار کمتری نسبت به خود گیاه سیر برخوردار می باشد.

 

شگفتی خواص پودر کاهش وزن سیر

از آنجایی که پودر کاهش وزن  سیر دارای کالری خیلی کمی است، این مزیت می تواند برای انجام فرایند کاهش وزن دلیل بسیار عالی محسوب شود. برای همین شما می توانید پودر سیر را به غذا و رژیم های غذایی خود اضافه کرده و در کیفیت سلامتی رژیم های خود تاثیرگذاری بیشتری را ایجاد نمایید. از طرفی می توان پودر سیر را در قالب یک ادویه مناسب برای آماده سازی یک دمنوش خوشمزه برای داشتن دوره ای لاغری در نظر گرفت که با افزایش سوخت وساز تسریع در فرایند کاهش وزن را موجب می شود. از جمله مواردی که آثار چاقی را شامل می شود داشتن کبد چرب است. مصرف پودر سیر با سوزاندن چربی های اطراف کبد، و کاهش بافت های چربی و البته تبدیل چربی ها به انرژی و گرما سبب ایجاد لاغری و رسیدن به تناسب اندام را موجب می نماید.

 

شگفتی پودر کاهش وزن پروتئین تخم مرغ

حتما می دانید که پروتئین تخم مرغ از قسمت سفیده تخم مرغ بدست می آید و به دلیل اینکه این پروتئین، از نوع پروتئین های کامل محسوب می شود دارای ویتامین های اضافی است که جایی برای وجود چربی و کربوهیدرات باقی نمی گذارد. به طور کلی این پروتئین برای استفاده ورزشکاران می باشد اما، به دلیل داشتن آثار کاهش وزن در استفاده از این پروتئین، این ترکیب عالی را نیز برای هدف کاهش وزن به عنوان پودر کاهش وزن به شما پیشنهاد می شود. از آنجایی که برای هضم پروتئین ها به مصرف انرژی زیادی نیاز می باشد و این به دلیل طبیعت آرام هضم پروتئین ها است که نیاز به انجام فعالیت های بیشتر است، پس طبیعتا مصرف پروتئین می تواند در افزایش میزان سوخت و ساز بدن بسیار موثر باشد. این به آن معنی است که موجب سوزاندن چربی های زیادی خواهد شد و این همان هدف ما برای تحقق فرایند لاغری و کاهش وزن است. از طرف دیگر با مصرف پروتئین شما احساس سیری بیشتری خواهید داشت چون آهنگ هضم پروتئین آرام است و موجب افزایش توده عضله نیز می شود و همه این ها کاهش سریع وزن شما را به دنبال دارد.

 

تهیه پودر کاهش وزن طبیعی خانگی

در برابر دارو و قرص های شیمیایی و شرکتی پر عارضه برای انجام فرایند های کاهش وزن، هستند ترکیباتی که در عین طبیعی بودن از شرایط مفید و عاری از عارضه نیز برخوردار می باشند. پودر گیاهانی همچون سیر، جوانه گندم، شنبلیله، جوانه جو، نارگیل، سنجد می توانند شما را در برابر مبارزه با افزایش چربی و جلوگیری و رفع اضافه وزن به خوبی یاری نمایند. اما در کنار این موارد، شما می توانید با انجام دستور عملی که در ادامه برای شما در نظر گرفته شده است، اقدام به تهیه پودر کاهش وزن نمایید.

 

دستورالعمل برای تهیه و ساخت پودر کاهش وزن گیاهی

ابتدا نسبت به تهیه مواد لازم زری اقدام نمایید

  • 10 گرم – تخم کرفس
  • 10 گرم – زیره سیاه
  • 25 گرم – لاک مغسول
  • 20 گرم – زنیان
  • 25 گرم – حماس
  • 10 گرم – انیسون
  • 10 گرم – نعنا خشک

ابتدا تمامی مواد بالا را با یکدیگر مخلوط نمایید. بعد از آسیاب نمودن مواد، به میزان یک قاشق غذا خوری به یک فنجان آب گرم بیفزایید و حل نمایید. و توجه داشته باشید پیش از هر وعده غذایی این محلول را میل بفرمایید. توجه داشته باشید حتما به جهت افزایش تاثیرات این محلول و البته تسریع در امر کاهش وزن، از وعده های غذایی کم کالری در وعده های روزانه خود استفاده کنید.

در اشاره به خواص پودر کاهش وزن گیاهی با دستور عمل زیر می توان موارد زیر نام برد

  • رسیدن به لاغری و تناسب اندام
  • ایجاد شرایط سوزاندن چربی ها اضافی
  • کمک به معده به جهت هضمی آسان تر و روان سازی فرایند گوارشی
  • کاهش یافتن اشتها به دلیل وجود فیبر های لازم در محتوای پودر

در انجام و مصرف دوره لاغری با استفاده از پودر گیاهی کاهش وزن، رعایت نکات زیر را جدی بگیرید

  • از آنجایی که می تواند دوران بارداری برای خانم ها شرایط چاقی را بوجود آورد، مصرف این محلول برای جلوگیری از چاقی در شرایط بارداری و شیردهی توصیه نمیشود
  • اگر از آن جمله از افرادی می باشید که به کافئین حساسیت دارید، مصرف این محلول را فراموش کنید
  • پس از مشاهده اثرات مطلوب این فرایند، دقت داشته باشید مصرف طولانی مدت آن به هیچ وجه توصیه نمی شود.
  • اگر از جمله افراد دارای فشار خون بالا و یا ناراحتی قلبی و عروقی و یا ناراحتی های کلیه، معده و کبد هستید، قبل از شروع و استفاده از این محلول حتما با پزشک متخصص مشورت نماید.
  • افرادی که دارای ناراحتی‌های روانی مثل اضطراب، بی‌خوابی و استرس هستند نیز حتما قبل از آغاز دوره، مراتب را با پزشک خود در میان بگذارند.

 

معرفی گیاهان دیگری به جهت تهیه پودر کاهش وزن

در انتهای این مقاله قصد داریم برخی از گیاهانی که موجب کاهش اشتها و در نتیجه کاهش وزن می باشند را به شما معرفی نماییم. البته توجه داشته باشید در مصرف این نوع گیاهان باید دقت لازم را داشته باشید چرا که در کنار کسب منفعت و فواید می توانید بر اثر عدم مراقبت مشمول عوارض های ناشی از مصرف این گیاهان هم شوید هرچند که کلا عوارض گیاهان دارویی نسبت به قرص و فرایند های شیمیایی به مراتب کمتر می باشد.

  • پودر گیاه گزنه

استفاده از این گیاه موجبات غذا رسانی سریع به سلول ها را ایجاد می نماید. سم زدایی، کاهش هوس، و در نتیجه کاهش وزن را به دنبال دارد. تهیه دمنوش گزنه کاهش اشتهای بسیار عالی و بی نظیری است. این دمنوش حاوی مقدار زیادی از ویتامین (C) و ویتامین (E) و البته کلسیوم، آهن، سیلیکا و پتاسیم می باشد.

  • پودر یونجه

این گیاه بیشتر یاری دستگاه گوارش به جهت هضم بهتر غذا است. نقش دیورتیکی پودر گیاه یونجه متشکل است از برگ های تشکیل یافته از فلاوون ها، ایزوفلاون ها و استرول ها و از ترکیباتی شامل ساپونین ها تشکیل شده است. این شرایط محلوی تر شدن چربی ها را به دنبال دارد و در نهایت کاهش وزن را موجب می شود.

  • پودر شیرین بیان

در قبل اشاره شد که از دلایل مرسوم چاقی مصرف شیرینی جات می باشد. پودر ریشه شیرین بیان موجب می شود که هوس و علاقه به میل شیرینیجات و مصارف پر کالری در انسان کاهش یافته. مقداری از پودر ریشه شیرین بیان را در یک لیتر آب دم کرده و در روز به عنوان یک میان وعده میل نمایید