وکیوم سینه خانم ها چیست و چگونه انجام می شود؟

وکیوم سینه خانم، یک دستگاه است که در زمینه ی مهندسی پزشکی برای خانم ها و افزایش سایز سینه ی آن طراحی و تولید شده است. دستگاه وکیوم سینه خانم ها دارای مجوز وزارت ارشاد بوده و این روز ها بازار داغی را در بین خانم ها به خود اختصاص داده است. البته این دستگاه وکیوم سینه خانم ها با توجه به کاربرد و عملکرد سالمی که دارد، طبیعی است که در بین این همه راه های مختلف افزایش سایز سینه، محبوب تر و پر طرفدار تر باشد. در ادامه ی محتوا درباره ی این که دستگاه وکیوم سینه خانم ها چیست و چگونه کار می کند، بیشتر توضیح خواهیم داد. لطفا ما را تا انتهای محتوا، همراهی نمایید.

 

دستگاه وکیوم سینه

 

دستگاه وکیوم سینه خانم ها چیست؟

دستگاه های وکیوم هم برای مردان و هم برای زنان، تولید و تهیه شده اند. البته دستگاه های وکیوم مردانه برای افزایش طول و نعوظ کامل آلت تناسلی طراحی شده است . این در صورتی است که دستگاه وکیوم زنانه معمولا برای افزایش حجم سینه ها و جلوگیری از افتادگی آن ها طراحی شده. این دستگاه ها عملکردی مکانیکی کششی دارند و بدون هیچ گونه داروی شیمیایی و روند تهاجمی، عمل حجم دهی و بزرگ کردن را انجام خواهند داد.

کوچک بودن سینه ها، شل شدگی و افتادگی بافت سینه از جمله موارد است که معمولا ذهن خانم ها به خود مشغول می کند. دستگاه وکیوم سینه خانم ها، دستگاهی است که طی چند مرتبه استفاده، این مشکلات را برطرف می کند. همان طور که می دانید، سایز سینه تاثیر زیادی بر روی اعتماد به نفس خانم ها دارد. از این رو دستگاه وکیوم سینه خانم ها نیز از محبوبیت خاصی در بین خانم ها برخوردار می باشد. چرا که این دستگاه، نیاز خانم ها به هر گونه پودر، پماد و یا جراحی برای افزایش سایز سینه برطرف می کند و همچنین عوارض دارو ها و قرص های مختلف را ندارد. دستگاه وکیوم سینه خانم ها، با سایز و کاری ساده، تحت نظارت وزارت بهداشت به عنوان یک دستگاه سلامت پزشکی، به بازار معرفی شده است.

 

دستگاه وکیوم آقایان افزایش و حجم دهنده آلت تناسلی

 

طرز استفاده از دستگاه وکیوم سینه

جالب است بدانید که این دستگاه عملکردی چندگانه دارد که در کنار بزرگ کردن سایز سینه خانم ها، از شل شدگی و افتادگی آن ها نیز جلوگیری می کند. نحوه ی عملکرد دستگاه وکیوم سینه خانم ها به این صورت است که سینه ها در یک محفظه ی مناسب با سایز خود سینه به صورت جداگانه قرار می گیرند. این محفظه ها به کمک یک شلنگ به یک پمپ مکش هوا یا همان پمپ خلا متصل هستند. وقتی که عمل پمپاژ به صورت الکتریکی و یا مکانیکی انجام می شود هوای درون محفظه ها به کل خالی شده و فشار هوای وارده بر روی بافت سینه، منفی می شود. این فشار منفی باعث افزایش خون رسانی در بین بافت سینه ی تشکیل شده خواهد شده، و نهایتا افزایش سایز سینه را به همراه خواهد داشت. همه می دانیم که بافت سینه از رگ و چربی می باشد. به همین دلیل است که دستگاه وکیوم سینه خانم ها با عمل خون رسانی به راحتی می تواند، افزایش حجم سینه را انجام دهد.

 

 

چگونه از دستگاه وکیوم سینه خانم ها استفاده کنیم؟

همان طور که گفتیم، این دستگاه از یک بخش دو قسمتی مانند سوتین خانم ها تشکیل شده که سینه ها داخل آن قرار می گیرند. بنابراین کاری که ابتدا باید انجام دهیم این است که سینه ها را شسته و و پس از ضد عفونی کردن محفظه، سینه هایتان را در محفظه ی مشخص قرار دهید. یادتان نرود که وسایل پزشکی بهداشتی حتما باید ابتدا ضد عفونی شوند و سپس مورد استفاده قرار گیرند، چرا که این ابزار به راحتی می توانند زمینه را برای رشد انواع قارچ و باکتری فراهم سازند.

بعد از اینکه سینه ها داخل محفظه قرار گرفت، با کمک شلنگ مربوطه محفظه را به پمپ خلا متصل سازید و شروع به پمپاژ کنید. این پمپاژ هوای داخل محفظه را مکیده و باعث ایجاد فشار بر روی بافت سینه می شود. حواستان باشد که به محض احساس درد زیاد بر روی بافت سینه های خود، سریع دستگاه را از بدنتان جدا نمایید. این فشار باعث زیاد شدن جریان خون در بافت سینه و خون رسانی  به رگ های داخل سینه می شود. عمل پمپاژ باید با دقت انجام شود. اگر مبتدی هستید و تاکنون از دستگاه وکیوم سینه خانم ها استفاده نکرده اید، از یک فشار سنج در کنار دستگاه وکیوم استفاده نمایید تا میزان فشار وارده بر بافت سینه را به شما نمایش دهد.

 

 

نکاتی که در هنگام استفاده از این دستگاه باید رعایت کنید.

  • نکته ی اول : دستگاه وکیوم سینه خانم ها یک دستگاه حساس از نظر بهداشتی می باشد. یادتان باشد که این دستگاه باید به صورت شخصی استفاده شود. چرا که محفظه های این دستگاه به راحتی می توانند عامل انتقال انواع بیماری های پوستی باشند.
  • نکته ی دوم : دستگاه وکیوم سینه خانم ها را با توجه به سایز استاندارد سینه های خودتان تهیه نمایید. کوچک بودن محفظه های این دستگاه می تواند مانع هر گونه اعمال فشار بر روی بافت سینه شود و اندازه ی بزرگ آن نیز می تواند فشار بی اندازه و زیادی را به سینه وارد کند که هر دوی این موارد تاثیر زیادی بر روی سلامت سینه دارند.
  • نکته ی سوم : نهایت زمانی که می توانید از دستگاه وکیوم سینه خانم ها استفاده کنید نباید از بیست دقیقه بگذرد، چرا که ورود فشار بیش از بیست دقیقه می تواند خطرات جدی را به بار آورد.
  • نکته ی چهارم : بسیاری از آقایان هستند که برای افزایش حجم سینه های خود در زمینه های ورزشی و بدن سازی از دستگاه وکیوم سینه استفاده می کنند. متاسفانه باید ذکر کنیم که این دستگاه تاثیری بر روی عضله سازی بدن آقایان نخواهد داشت.
  • نکته ی پنجم : خانم های باردار و خانم هایی که در دوران شیردهی نوزاد خود به سر می برند، به هیچ وجه نباید از این دستگاه برای افزایش حجم سینه های خود استفاده کنند. یادتان نرود که افزایش حجم سینه در دوران بارداری، هیچ تاثیری بر روی افزایش شیر مادر نداشته و این راه حل، انتخاب بسیار اشتباهی در این دوران حساس می باشد.
  • نکته ی ششم : دختر خانم های زیر هجده سال باید بدانند که بدن آن ها در حال رشد است و هنوز رشد سینه های ان های متوقف نشده، بنابراین استفاده از دستگاه وکیوم سینه خانم ها، اصلا راه حل مناسبی برای آن های نخواهد بود. در این زمینه بد نیست یادآور شویم که رشد سینه ی خانم ها همیشه وجود دارد، فقط با افزایش سن، این رشد معمولا آنقدر کم است که اصلا به چشم نمی آید.
  • نکته ی هفتم : همان طور که گفتیم، عملکرد دستگاه وکیوم سینه خانم ها بر اساس مکش و کشش است، بنابراین خانم هایی که به فشار خون بالا و مشکلات قلبی و عروقی مبتلا هستند، به هیچ وجه نباید از دستگاه وکیوم سینه استفاده نمایند.
  • نکته ی هشتم : کشش و فشار وارده از جانب دستگاه وکیوم سینه خانم ها، به قسمت کمر و گردن نیز وارد می شود. به همین دلیل پیشنهاد می شود که خانم هایی که از آرتروز گردن رنج می برند، تحت نظر پزشک متخصص و مشورت با او، از این دستگاه استفاده نمایند.

 

 

طرز استفاده وکیوم سینه

 

مزیت های استفاده از بادکش خانم ها :

  • این دستگاه تحت نظارت و مجوز وزارت بهداشت و درمان ایران تولید و به بازار ارائه شده است. بنابراین استفاده از آن بدون هیچ گونه منع قانونی پیشنهاد خواهد شد.
  • دستگاه وکیوم سینه خانم ها، به راحتی شلی پوست روی سینه را گرفته و حالت شلی سینه را به کل عوض می کند.
  • این دستگاه از مواد سیلیکونی و غیر سمی تولید شده است، بنابراین استفاده از آن هیچ گونه خطری برای شما نخواهد داشت.
  • دستگاه وکیوم سینه خانم ها به دلیل ماساژی که بر روی بافت سینه وارد می کند و به دلیل خون رسانی در بافت سینه، پوست روی سینه را تا حد خیلی زیادی شفاف و سالم خواهد کرد.
  • این دستگاه انتخابی عالی و روشی بسیار موثر بر روی افزایش سایز سینه ی خانم ها می باشد.
  • دستگاه وکیوم سینه خانم ها روشی است برای حجم دهی به سینه ها که به نسبت سایر روش ها، قابل دسترسی تر و کم هزینه تر می باشد.
  • خطرات ناشی از دستگاه وکیوم سینه خانم ها به نسبت داروهای شیمیایی و یا عمل های جراحی زیبایی، بسیار متر است و در واقع می توان گفت که اگر از این دستگاه دقیقا بر طبق دستورالعمل روی آن استفاده شود، هیچ گونه خطری، مصرف کننده را تهدید نخواهد کرد.
  • طریقه ی استفاده از این دستگاه بسیار آسان بوده و نیازمند تخصص خاص و یا هزینه ی خاصی نمی باشد. اصلا این دستگاه وکیوم قابلیت حمل داشته و به راحتی می تواند در هر مکانی استفاده شود.
  • دستگاه وکیوم سینه، بدون کمک هیچ دارو و ژل درمانی دیگری، عمل می کند و هیچ گونه استرسی مبنی بر تاثیر داروهای دیگر، به همراه این دستگاه نیست.

 

با کلیک بر روی لینک زیر میتوانید دستگاه وکیوم مردانه را نیز خریداری کنید.

 

تاثیر دستگاه وکیوم بر روی زندگی خانم ها

همه میدانیم که خانم هایی که سایز سینه ی کوچکی دارند معمولا از سوتین های خیلی اسفنجی و یا پنبه و دستمال کاغذی داخل سوتین خود برای بزرگ تر نشان دادن سینه ها و حجم دهی آن ها استفاده می کنند. دستگاه وکیوم سینه خانم ها، راه را برای خداحافظی شما با چنین راه حل هایی را باز کرده و سایز سینه ی شما را تا حد قابل قبولی افزایش می دهد.

خانم هایی که سینه هایی شل و افتاده دارد و قفسه ی سینه ی آن ها تخته ی و استخوانی است، می توانند از دستگاه وکیوم برای رفع مشکلشان استفاده نمایند. علاوه بر حجم دهی سینه های کوچک و شل و افتاده، دستگاه وکیوم سینه خانم ها می تواند نوک سینه هایی که چروکیده و شل شده اند را نیز درمان کند.

یکی از مشکلاتی که بعد از بارداری و دوران شیر دهید برای اکثر خانم ها رخ می دهد، افتادگی سینه می باشد. این مشکل که معضل اکثر خانم ها نیز می باشد، با کمک دستگاه وکیوم سینه خانم ها، به راحتی بر طرف می شود.

افزایش سن نیز تاثیر زیادی بر روی اعتماد به نفس خانم ها نسبت به سینه ها و اندامشان دارد. با کمک دستگاه وکیوم، دیگر نیازی نیست که خانمی از افزایش سن خود و یا شل شدن پوست سینه هایش بترسد، این مشکل به راحتی و به کمک چند پمپاژ ساده، قابل حل است.

کاهش وزن یکی دیگر از موارد موثر در شل شدگی پستان ها می باشد که با کمک دستگاه وکیوم سینه، این مشکل نیز به راحتی حل خواهد شد. از دیگر موارد قابل درمان توسط دستگاه وکیوم سینه خانم ها می توان به سینه های تخته ای و صاف، بیماری افسردگی نوک پستان نیز اشاره نمود.

علاوه بر تمامی این موارد، همه می دانیم که سایز سینه تاثیر زیادی بر روی اعتماد به نفس خانم ها در روابط زناشویی شان دارد. با کمک دستگاه وکیوم، سایز سینه ی خانم ها تا حد قابل قبولی بالا رفته و حجم دهی و فرم مناسب سینه انجام می شود. نتیجه ی این کار، چیزی جز افزایش اعتماد به نفس در خانم ها و بالا رفتن کیفیت رابطه ی زناشویی و فعالیت جنسی خانم ها نمی باشد.

 

 

دستگاه وکیوم سینه خانم ها را چگونه و از کجا خریداری کنیم؟

همان طور که گفتیم این دستگاه تحت نظارت وزارت سلامت و پزشکی کشور تولید و ارائه شده است. از این رو این محصول را به راحتی می توان از تمامی داروخانه های سراسر کشور و یا فروشگاه های تجهیزات پزشکی تهیه نمایید. همچنین وب سایت های آنلاینی که به فروش لوازم و تجهیزات پزشکی می پردازند نیز گزینه های خوبی برای خرید دستگاه های وکیوم می باشند. چیزی که شما در هنگام خرید دستگاه وکیوم باید به آن دقت کنید، معتبر بودن فروشگاه مورد نظرتان است. چرا که ممکن است این محصول با کیفیت مورد تایید و به صورت قانونی در اختیار شما قرار نگیرد بنابراین سعی کنید که دستگاه های وکیوم را از فروشگاه ها و داروخانه های معتبر خریداری نمایید. امیدواریم که این محتوا توانسته باشد، اطلاعات مفیدی را در ارتباط با دستگاه وکیوم سینه خانم ها در اختیار شما قرار دهد.

 

 خرید دستگاه بزرگ کننده سینه