شاید نام روغن خراطین برای شما آشنا باشد. اما آیا به کاربرد و خواص شگفت انگیز آن هم آشنا هستید؟ میدانستید که روغن خراطین به طلای طبیعت مشهور است و می تواند آرزوهای شما را به واقعیت تبدیل کند. بدون شک مطالعه این مقاله برای شما خانم عزیز و آقای محترم بسیار جذاب و مفید خواهد بود، چرا که با خواص و اعجاز روغن خراطین بیشتر آشنا خواهید شد. پس تا ادامه این مقاله همراه ما باشید.

 

نگاهی کلی به سه خواص اعجاب آور طلای طبیعت روغن خراطین

از آنجایی که استفاده و تاثیر گذاری این روغن محدودیتی برای تمامی اندام های خانم ها و آقایان ندارد موارد زیر را به عنوان معرفی بیشترین آثار این روغن اشاره می نماییم.

  • موجب افزایش سایز و طول آلت تناسلی بدون جراحی میشود.
  • خمیدگی آلت تناسلی را کاهش می دهد.
  • موجب درمان عوارض خانم ها پس از زایمان می شود، مثل چروک و ترک.
  • موجبات برجستگی در ناحیه لب و گونه.
  • راهکاری عالی برای افزایش حجم سینه ها و باسن بدون جراحی را ایجاد می نماید.

 

چرا به روغن خراطین، طلای طبیعت گفته می شود؟

تا الان حتما متوجه شدید که روغن خراطین هم برای خانم ها و هم برای آقایان کاربردی شگفت آور دارد. اما باید این را هم بدانید که این روغن همانند دیگر دستاورد سال ها تحقیق و تفحص دانشمندان محصولی ناب از طبیعت است که حاوی بیش از 31 نوع اسید آمینه است که 18 نوع از این اسید را دانشمندان در بدن کرمی بنام خراطین یافته اند. خب طبیعی است که دلیل نام گذاری آن به خراطین هم همین باشد. شاید براتون جالب باشه که بدانید کرم خراطین با نام (Eisenia Fetida) گونه ای از شمار کرم های خاکی است.

 

دستگاه وکیوم آقایان افزایش و حجم دهنده آلت تناسلی

 

نگاهی به خواص و مزاج روغن خراطین

طبیعی است بدانید همانطور که این محصول از دل طبیعت بدست آمده است سرشار از مواد غنی بی شماری مانند انواع پروتئین ها، آلانتوئین،  امگا ۶ ، امگا ۹ و امگا ۳ است. به همین خاطر است که تماس این معجون شگفت انگیز با اندام های خانم ها و آقایان شگفتی را به دنبال خواهد داشت. چرا که ماساژ این روغن بر روی موضع و عضلات مد نظر موجبات افزایش خون رسانی را شامل شده که این دلیل بسیار خوبی است برای رشد و حجم آنها و در نهایت رسیدن به شکل و فرمی که همیشه آرزویش را داشتید. این را هم اضافه کنم که مزاج این روغن مرطوب است و همین امر موجب میشود که با وجود جذب سریع آن به بافت بدن، شرایط خوب و کاربردی را برای استفاده ایجاد نماید.

 

نحوه استفاده از روغن خراطین

برای بهره مندی از این روغن، ابتدا به وسیله یک دستمال و یا حوله زبر و تمیز و یا با استفاده از مواد اسکراب پوست، اقدام به ماساژی ملایم و آرام در موضع مورد نظر نمایید. این حرکت موجب می شود خون رسانی به آن موضع افزایش یابد. در ادامه مقداری کم از این روغن را به محل عضله آغشته کنید و به آرامی ماساژ نمایید تا به طور کامل جذب شود. توجه داشته باشد اگر هدف استفاده از این روغن افزایش حجم سینه ها می باشد، برای اینکه تاثیر بیشتر و عمیق تری را شاهد باشید و شرایط خون رسانی بهتری در محل سینه ها بوجود آید، خوب است قبل از اقدام به استفاده از این روغن، به یک متخصص طب سنتی برای انجام فرایند بادکش مراجعه نمایید.

 

طول مدت مصرف و اثر گذاری این محصول

میدانیم که هدف از ماساژ و استفاده از این روغن برای آقایان و خانم ها به جهت تغذیه عضلات بدن و بافت ظریف پوست می باشد، به همین منظور توجه داشته باشید برای اینکه اثری مطلوب را به واسطه استفاده از این روغن شاهد باشید، بهتر است طول مدتی بالغ بر 3 تا 6 ماه را اقدام به انجام این فرایند داشته باشید. اما حداقل زمان مشاهده تاثیرات مطلوب این فرایند را میتوانید در ابتدای 40 روز اول شاهد باشد.

 

مکانیزم روغن

همان طور که قبلا اشاره شد، ترکیبات این روغن برگرفته از کرمی بنام خراطین (Eisenia fetida) است. ترکیبات این روغن شامل 96.2 درصد از روغن گرفته شده کرم ایزینفتیدا است. بخش بیشترین این روغن را   آلانتوئین و بقیه را مواد کلاژن ساز و انواع پروتئین شامل می شود.

 

مشتقات تاثیرگذار بر کیفیت روغن خراطین

هرچند که خالص خود این ماده شگفت انگیز میتواند موجبات رسیدن به هدف شما را به طور مطلوب و کامل براورده سازد اما، ترکیباتی دیگر با این ماده می تواند در کیفیت و حجم دهی اثرات پر قدرت و شگرفی را ایجاد نماید. ترکیباتی اعم از روغن زالو (Leech)، چرا که خود روغن زالو به دلیل داشتن کلاژن می تواند بسیار موثر باشد. از دیگر مواد موثری که در این فرایند می تواند مفید باشد، جوز هندی است که عمل حجم دهی را چند برابر خواهد کرد. البته توجه داشته باشید که این روغن ، روغن زالو نیست. چرا که روغن زالو از خود کرم زالو درست می شود. اما این روغن ساخته شده از کرم ایزینفتیدا (Eisenia fetida) است. البته که فرایند اجرای اثر این روغن مانند روغن زالو است اما، شرایط اعمال اثر روغن خراطین به مراتب از روغن زالو موثر تر می باشد.

 

وکیوم تورنادو اصل , دستگاه حجم دهنده آلات تناسلی اقایان

 

خواص شگفت آور  روغن خراطین

در ادامه مقاله، به مواردی از اثرات شگفت آور این روغن اشاره می شود، و به توضیح بخشی از این آثار به طور مفصل تر پرداخته خواهد شد.

  1. موجب افزایش طول و کیفیت آلت تناسلی در آقایان.

استفاده و ماساژ بر روی ناحیه آلت تناسلی آقایان، آن را حجیم تر و بزرگ تر می نماید.

  1. کاهش و جلوگیری از خمیدگی آلت.
  2. پس از زایمان خانم ها شرایط چروک و ترک های احتمالی را درمان می کند.
  3. اثرات بسیار عالی برای از بین بردن عارضه های چین و چروک پوست.
  4. این روغن برای ورزشکاران به جهت حجم دهندگی عضلات بسیار کاربردی می باشد.
  5. با استفاده از این روغن به مرور زمان می توانید موجبات افزایش در طول و قطر اندام و حتی تقویت اندام ضعیف خود را شامل شوید.
  6. خانم ها با استفاده از این روغن دیگر نگران فرم دهی و حجیم و سفت شدن باسن و سینه ها نباشند و به راحتی می توانند با استفاده از این روغن، بدون جراحی حجیم و بزرگ نمایند.
  7. حتی استفاده از این روغن می تواند موجب حجم دهندگی مطلوب در ناحیه لب را نیز شامل شود.
  8. استفاده از این روغن شرایط ارضا شدن به دفعات را برای شما مهیا می نماید.
  • موجب حجم دهندگی در ناحیه لب و گونه بدون انجام جراحی را برای شما حاصل می نماید. بافت های لب و گونه در برابر روغن خراطین بالاترین اثرپذیر را دارند.
  • اگر به دنبال حجیم شدن و چاقی در ناحیه صورت می باشید، استفاده از روغن خراطین بهترین گزینه برای این هدف شما می باشد.
  • اگر شما از خطوط پنجه کلاغی که اطراف چشم به وجود می آید ناراحت هستید، استفاده از روغن خراطین می تواند درمان خوبی برای شما باشد.
  • از دیگر عارضه های مشاهده شده در ناحیه چشم، گودی زیر چشم است. استفاده از روغن خراطین در بهبود این عارضه نیز انتخاب مناسبی است.
  • اگر شما در زمان معاشقه دچار زود انزالی می باشید، استفاه از طول درمان روغن خراطین مشکل را برطرف و این شرایط را برای شما لذت بخش تر می نماید و موجبات افزایش قدرت جنسی و در نتیجه داشتن اعتماد به نفسی بیشتر را در روابط جنسی برای شما به دنبال خواهد داشت.
  • از دیگر عوارضی که بر روی پوست می تواند بوجود آید اسکار های باقی مانده بر اثر جوش است که این مورد نیز با استفاده از روغن خراطین قابل درمان می باشد.
  • اگر از لک های بوجود آمده در روی صورت ناراحت هستید می توانید با استفاده از روغن خراطین ان لک ها را به راحتی برطرف نمایید.
  • برخی از افراد از ایجاد خطوطی در ناحیه صورت به واسطه اخم و یا خنده و یا در پیشانی خود ناراضی می باشند. روغن خراطین برای درمان این موارد نیز انتخاب مناسبی خواهد بود.
  • در رابطه با فرم دهی و شکل دهی بافت های افتاده در ناحیه صورت نیز می توان به استفاده از روغن خراطین و دریافت نتایج عالی اعتماد کنید.
  • روغن خراطین در باره کاهش فشار خون نیز می تواند برای شما راهگشا باشد.

 

رابطه روغن خراطین و بهبود کیفیت آلت تناسلی آقایان

همان طور که گفته شد روغن خراطین می تواند برای افزایش حجم سایز و طول و بهبود عملکرد کیفیت آلت تناسلی آقایان درمان و راه کار مناسب و خوبی را در نظر داشته باشد. این اتفاق به دلیل داشتن زیاد ماده ای به نام آلانتوئین (allantois) در محتوای روغن خراطین است.

به همین جهت کافی است شما در ابتدا پس از شستشو و ایجاد تمیزی در ناحیه آلت تناسلی، آن را موضع را به خوبی ماساژ داده تا پوست تحریک شود. در ادامه با ایجاد افزایش گردش خون و ایجاد حجم، با آغشته کردن 3 الی 5 قطره از روغن خراطین را بر روی آلت تناسلی اقدام به مالش به صورت دورانی و کشیدنی بالا به پایین نمایید. بهترین زمان برای انجام این حرکت شب ها قبل از استراحت می باشد.

 

رفع چین و چروک های حاصل از زایمان

از مواردی شایع در بین خانم های باردار که موجبات ناراحتی آن عزیزان را به همراه خواهد داشت ایجاد چین و چروک بعد از زایمان می باشد. باید این نوید را به شما بگوییم که این ناراحتی با استفاده از روغن خراطین به طور کلی از بین خواهد رفت. به همین منظور شما کافی است ابتدا اقدام به تمیزی و شستشوی محل مورد نظر نمایید. در مرحله بعد با آغشته سازی محل و ترک های ایجاد شده به روغن خراطین، با اقدام به ماساژ در مدت 10 دقیقه شرایط درمان را تا روزی 2 مرتبه ادامه دهید. نکته قابل توجه این است که حتما تا 12 ساعت به فرایند اجازه اثرگذاری دهید و از رفتن به حمام اجتناب کنید.

 

نحوه رفع چین و چروک های صورت با روغن خراطین

طبیعی است که با افزایش سن، مشاهده چین و چروک در بافت حساس صورت طبیعی به نظر برسد. توجه داشته باشید که این شرایط به دلیل وجود کمبود کلاژن در پوست می باشد. اما شما می توانید با استفاده از روغن خراطین شرایط درمانی مطلوبی راه به جهت رفع این فرایند ایجاد نمایید. از آنجایی که روغن خراطین دارای ترکیبات قابل توجهی از آلانتوئین و مواد کلاژن ساز است، جالب است بدانید که همین ترکیبات آلانتوئین موجب می شود یک همسان سازی مطلوبی در ناحیه بافت حساس صورت ایجاد پذیرد و این شرایط خوبی را برای برطرف سازی چین و چروک های حاصل از افزایش سن بوجود می آورد. از طرف دیگر همین ترکیبات کلاژن موجود در روغن خراطین است که موجبات ترمیم و درمان خط و چروک حاصل از افزایش سن را در ناحیه صورت ایجاد می نماید. به همین منظور ابتدا صورت و محل مد نظر را شسته و در ادامه به 1 الی 2 قطره از روغن خراطین آغشته نمایید و با اقدام ماساژ به مدت 3 دقیقه به جهت جذب در صورت شرایط درمان را آغاز نمایید. اجازه دهید روغن خراطین به  مدت 3 الی 4 ساعت بر روی محل به جهت تاثیر گذاری مطلوب استراحت کند.

 

راه کار روغن خراطین برای افزایش حجم عضلات ورزشکاران

از مواردی که برای ورزشکاران می تواند چالش به وجود آورد عدم افزایش مطلوب حجم عضلات با وجود انجام حرکات سنگین است. روغن خراطین برای این منظور نیز راه کاری مناسب است. به همین جهت فقط لازم است در روز به تعداد 2 دفعه اقدام به ماساژ در محل و عضله مورد نظر با آغشته سازی به روغن خراطین به نیت جذب در پوست نمایید. توجه داشته باشد که دوره این فرایند در مدت 45 الی 60 روز است.

 

راه کار روغن خراطین برای افزایش حجم سینه ها و باسن

همانطور که افزایش حجم عضلات برای آقایان موجب بروز دغدغه شده است، برای خانم ها نیز کوچکی سینه ها و یافتن راه حلی برای افزایش حجم سینه و درمانی برای شل بودن و البته نداشتن فرمی زیبا و جذاب در ناحیه سینه ها و باسن، از دغدغه های آنها می باشد. روغن خراطین در کنار موارد درمانی شگفت انگیزی که اشاره شد می تواند برای این منظور نیز راه حلی بسیار مناسب باشد که موجب بزرگ شدن، سفت شدن و فرم دهی جذاب و مناسب در ناحیه سینه و باسن را ایجاد می نماید. به همین منظور شما خانم محترم می توانید پس از ایجاد تمیزی در ناحیه سینه ها و باسن، با آغشته سازی به روغن خراطین بر روی سینه ها و یا باسن و اقدام به مالش آن ناحیه، به مرور زمان شاهد افزایش حجم و ایجاد شرایط مناسب فرم دهی باشید.