وکیوم آقایان چیست و چه مزایایی دارد؟

 

وکیوم آقایان یکی از چند راه حلی است که معمولا برای حل مشکل نعوظ در آقایان پیشنهاد می شود. مشکل نعوظ یک مشکل جدی در فعالیت مردان است که ممکن است مرد را در این زمینه منفعل ساخته و کیفیت رابطه ی جنسی اش تا حد قابل توجهی پایین آورد. اختلال در نعوظ به معنای بروز مشکل در نعوظ آلت تناسلی و یا شل شدگی سریع آن است. این مشکل دلایل مختلفی دارد، اما خوشبختانه راه حل های مختلفی برای درمان آن وجود دارد که وکیوم آقایان یکی از این راه حل هاست. در ادامه درباره ی وکیوم آقایان، مزایا و معایب و راه ها استفاده از آن برایتان توضیح خواهیم داد. لطفا ما را همراهی نمایید.

 

 

دستگاه وکیوم آقایان چیست؟

همان طور که گفتیم، دستگاه وکیوم آقایان یک روش درمانی سالم برای درمان انواع اختلال در نعوظ می باشد. کاهش اعتماد به نفس و منفعل شدن جنسی، از جمله عواقب اختلال نعوظ است به همین دلیل اکثر مردان به دنبال راه حلی برای درمان این اختلال می باشند. اولین و ابتدایی ترین راه حل برای درمان چنین اختلالاتی ، دارو درمانی است که معمولا تحت نظر پزشک متخصص تجویز و استفاده می شود. اگر روش دارو درمانی پاسخگوی درمان مشکل نعوظ نبود، معمولا استفاده از دستگاه وکیوم آقایان توصیه خواهد شد.

 

دستگاه وکیوم آقایان یک دستگاه استوانه ای شکل است که متناسب با ساختار آلت جنسی مردانه طراحی و تولید شده. این دستگاه با یک ساز و کار ساده، عملیات خون رسانی در آلت تناسلی را تقویت می دهد تا آلت تناسلی مدت زمان بیشتری را در حالت نعوظ باقی بماند. این دستگاه در طولانی مدت، می تواند مشکل اختلال در نعوظ آقایان را تا حد قابل قبولی درمان کند. دستگاه وکیوم آقایان هیچ پایه و اساس تهاجمی ندارد و عملکردی ساده را در جهت درمان پیش رو می گیرد و برای آقایانی که ترس از جراحی دارند، یکی از بهترین گزینه ی تجویزی خواهد بود. همچنین این درمان هیچ گونه دوره ی نقاهت و عوارضی نیز ندارد.

 

اجزای تشکیل دهنده ی دستگاه وکیوم 

دستگاه وکیوم آقایان از یک دستگاه پمپاژ مانند دستگاه فشار خون، یک محفظه ی پلاستیکی و شیشه ای برای نگهداری آلت تناسلی و یک لوله ی رابط بین این دو تشکیل شده است. این دستگاه در حالت معمولی، با نیروی مکانیکی دست کار می کند و نیاز به هیچ باطری یا منبع انرژی بیرونی برای به راه انداختن آن نمی باشد. همچنین دستگاه وکیوم مردانه به صورت باتری خور و شارژی نیز تولید شده و در بازار موجود می باشد. به این صورت که برای کار با این نوع از دستگاه وکیوم آقایان، ابتدا نیاز است که باتری آن شارژ شود.

 

خرید دستگاه وکیوم

روش کار دستگاه وکیوم و یا باد کش

همان طور که از اسم این دستگاه مشخص است، عملکرد این دستگاه بر پایه ی وکیوم یا همان خلا سازی صورت می گیرد. ابتدا نیاز است که آلت تناسلی در محفظه ی مربوط به خودش قرار گیرد، به گونه ای که حفاظ پلاستیکی دور تا دور آلت را گرفته و از ورود و خروج هوا جلوگیری نماید. حالا دستگاه پمپاژ متصل به محفظه را وصل کرده و به صورت مکانیکی و دستی شروع به پمپاژ کنید. این پمپاژ باعث می شود که هوای داخل محفظه ی پلاستیکی به طور کامل کشیده شود.

 

وقتی فشار هوای داخل محفظه صفر شد، فشار خون داخل آلت تناسلی از فشار هوای محفظه ی پلاستیکی بیشتر شده و همین موضوع کم کم باعث تشدید فشار خون و گردش خون در آلت می شود. این خون رسانی آلت را به حالت نعوظ می رساند. نحوه ی عملکرد این دستگاه خیلی سریع و ساده است. جالب است بدانید که حالت نعوظ آلت تناسلی با مک دستگاه وکیوم آقایان از حالت نعوظ عادی خیلی بیشتر خواهد شد. البته این را هم در نظر داشته باشید که اگر دستگاه وکیوم آقایان تهیه شده از جانب شما، شارژی باشد، دیگر نیازی نیست که از نیروی دست برای انجام عمل وکیوم استفاده نمایید.

 

مزیت های استفاده از دستگاه وکیوم آقایان!

هر روش درمانی در زمینه ی سلامت و پزشکی، مزیت ها و معایب مخصوص به خودش را داراست، دستگاه وکیوم آقایان نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد. در ادامه به شرح مزایای استفاده از دستگاه وکیوم خواهیم پرداخت.

 

 

وکیوم تورنادو اصل , دستگاه حجم دهنده آلات تناسلی اقایان

بزرگ شدن آلت تناسلی ؛

اولین مزیت دستگاه وکیوم آقایان : یکی از مهم ترین مزیت هایی که دستگاه وکیوم آقایان دارد، بزرگ کردن آلت تناسلی است. کوچکی آلت تناسلی یکی از مشکلاتی است که خیلی از آقایان با آن سر و کار دارند که مشکل به کمک دستگاه وکیوم آقایان به راحتی قابل حل می باشد. دستگاه وکیوم آقایان راه حلی سریع و بدون عوارض برای بزرگ کردن آلت است. این دستگاه هیچگونه عملکرد تهاجمی نداشته و خیلی زود و سریع با روش خلا سازی، شخص مورد نظر را به خواسته اش خواهد رسانید.

 

آزمایشات حاکی از این است که استفاده سه بار در هفته و هر بار بیست دقیقه، باعث افزایش طول 0.3 سانتی متر آلت تناسلی آقایان خواهد شد. یادتان نرود که مدت زمان استفاده از دستگاه وکیوم آقایان نباید زیاد باشد، چرا که ممکن است به رگ ها و بافت آلت، آسیب برساند.

 

بهبود عملکرد نعوظ؛

دومین مزیت دستگاه وکیوم آقایان : یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین مورد بر روی احوالات هر مردی، فعالیت خود در رابطه ی جنسی با پارتنرش است. اکثر مردان تمایل دارند که نعوظی کامل را در این زمینه داشته باشند تا به راحتی بتوانند، عملکرد درستی در رابطه شان داشته باشند. استفاده از دستگاه وکیوم آقایان، یک روش سریع برای رسیدن به حداکثر نعوظ است. البته این روش بسیار سالم بوده و هیچگونه عوارضی ندارد.

 

دستگاه وکیوم آقایان،

روند گردش خون را در آلت تناسلی بالا می برد، این گردش خون باعث خونرسانی بیشتر و افزایش سطح اکسیژن خون در آلت خواهد شد و نهایتا همین موضوع باعث می شود که نعوظ آلت به درستی صورت گیرد. افزایش میل جنسی آقایان؛ سومین مزیت دستگاه وکیوم آقایان : هر چقدر سن یک مرد بالا برود، به همان نسبت ممکن است به دلیل شرایط روحی و محیطی، میل به برقراری رابطه ی جنسی در او کاهش یابد. این دستگاه می تواند میل جنسی آقایان را تا حد قابل توجهی بالا ببرد. قسمتی که در دستگاه وکیوم آقایان باعث افزایش میل جنسی در آن ها می شود، قسمت وکیوم و مکندگی آن است که در لحظه زمینه را برای برقراری رابطه ی جنسی به راحتی فراهم می سازد. این دستگاه یکی از بهترین روش هایی است که علاوه بر خاصیت درمان، خاصیت افزایش میل جنسی را نیز به همراه دارد.

 

درمان بیماری پیرونی ؛

سومین مزیت دستگاه وکیوم آقایان : بیماری پیرونی به انحنای آلت تناسلی گفته می شود. مردانی که دچار این بیماری هستند که دلیل انحنای آلت خود، معمولا رابطه ی جنسی بد و نعوظ دردناکی را تجربه می کنند. به لحاظ مهندسی پزشکی، گفته می شود که معمولا پزشکان برای درمان این انحراف که به بیماری پیرونی نیز معروف است، دستگاه وکیوم مردانه را تجویز می نمایند. این دستگاه حکم یک نگهدارنده ی قوی برای آلت تناسلی را دارد.

 

نگهدارنده ی آلت تناسلی مردانه بعد از جراحی های مختلف پروستات؛ چهارمین مزیت دستگاه وکیوم آقایان: جراحی پروستات یا پروستاتکتومی، عملی است که ممکن است به دلایل مختلف بر روی آقایان انجام شود. معمولا جراحی های پروستات به گونه ای انجام می شوند که بعد از آن کوتاهی آلت تناسلی برای آقایان به وجود می آید. از این رو دستگاه وکیوم آقایان، یک گزینه ی مناسب برای درمان کوتاهی آلت بعد از جراحی پروستات می باشد.

 

ایمنی؛

مزیت پنجم دستگاه وکیوم مردانه : همان طور که گفتیم راه حل های زیادی برای بر طرف کردن مشکلات مختلف نعوظ در آقایان وجود دارد. اکثر این راه حل ها تهاجمی بوده و ممکن است خطراتی برای سلامتی بدن داشته باشد. استفاده از دستگاه وکیوم آقایان یکی از کم خطر ترین گزینه ها برای درمان نعوظ در آقایان می باشد. تنهای مشکلی موجود در این روش درمان این است که باید مواظب مدت زمان استفاده کردن از دستگاه و ماندن آلت داخل آن باشید.

 

بدون درد بودن؛

ششمین مزیت دستگاه وکیوم آقایان : عملکرد دستگاه وکیوم آقایان بر مبنی خونرسانی و افزایش حجم آلت تناسلی انجام می شود. این روش هیچگونه دردی به همراه نخواهد داشت و بسیار روش سبک و ساده ای برای درمان این گونه موارد می باشد. در واقع اگر مصرف کننده تمامی مراحل استفاده از این دستگاه با توجه به دستور العمل نوشته شده بر روی جعبه ی دستگاه انجام دهد، حتما همان کبودی های کوچکی که بر اثر قرار گرفتن مدت طولانی بر روی آلت پدید می آید نیز، بروز نخواهد کرد.

 

مقرون به صرفه بودن؛

هفتمین مزیت دستگاه وکیوم آقایان : به بیانی ساده، این دستگاه یک روش دائمی و موثر برای درمان مشکلات نعوظ در آقایان می باشد. هر قرصی و داروی بالاخره یک روز تمام می شود و شما باید دوباره آن را تهیه نمایید اما دستگاه وکیوم مردانه یک گزینه ی دائمی برای شما خواهد بود. این دستگاه با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در داروخانه ها و فروشگاه های لوازم پزشکی موجود می باشد.

 

قابلیت حمل و نقل؛

هشتمین مزیت دستگاه وکیوم آقایان : دستگاه وکیوم مردانه به لحاظ مهندسی پزشکی به گونه ای طراحی شده است که به راحتی داخل چمدان و ساک جا شده و قابل حمل می باشد. یعنی برای حمل این دستگاه احتیاجی به روش و  یا محفظه ی خاصی نیست. دستگاه وکیوم مردان، یک دستگاه سبک و راحت برای درمان مشکلات نعوظ آقایان می باشد.

 

 خرید دستگاه وکیوم سینه

معایب استفاده از دستگاه وکیوم آقایان

این دستگاه نیز مانند هر دستگاه و روش درمانی دیگری، معایب مخصوص به خود را دارد. لازم است بدانید که دستگاه وکیوم باد یک مدت زمان مشخصی بر روی آلت قرار گیرد. در واقع قرار گرفتن بیش از اندازه ی آلت در داخل دستگاه، ممکن است باعث کبودی و نهایتا زخم های خیلی جدی و آسیب رساندن به آلت شود.

همین طور گاهی اوقات، مشکلات نعوظ در آقایان، منشا روانی دارد. استرس زیاد، فشار روانی بالا و مشکلات روانی دیگر، همگی مواردی هستند که به راحتی می توانند نعوظ و رابطه ی جنسی مردان را تحت تاثیر قرار دهند. در این صورت باید بدانید که استفاده از دستگاه وکیوم، نه تنها کارساز نیست، بلکه ممکن است آسیب زا نیز باشد. پس سعی کنید که موارد استفاده از دستگاه وکیوم مردانه را تحت نظر پزشک و مشورت با او، انجام دهید.

 

استفاده از دستگاه وکیوم آقایان برای چه کسانی می تواند خطرناک باشد؟

با اینکه دستگاه وکیوم مردانه، وسیله ای بسیار کار آمد و مفید برای رفع مشکل نعوظ آقایان می باشد، اما در برخی از وارد این دستگاه می تواند برای مصرف کننده خط آفرین نیز عمل کند. آقایانی که از قرص های رقیق کننده ی خون استفاده می کنند باید بدانند که این دستگاه می تواند خون ریزی برایشان به همراه داشته باشد. همچنین ابتلا به هر گونه اختلال خونی مانند کم خونی، باعث می شود که خون شما لخته شده و سلامتی شما به خطر بیفتد. بنابراین لازم است که قبل از استفاده از دستگاه وکیوم آقایان، حتما با یک پزشک متخصص درباره ی شرایط سلامتی خود مشورت نمایید.

 

چرا اختلال نعوظ در آقایان به وجود می آید؟

پروسه ی نعوظ در آقایان به ارگان های زیادی در بدن مرتبط می باشد. برای یک برانگیختگی در آقایان، مواردی مانند مغز فرد، هورمون ها، اعصاب، ماهیچه های، عواطف و احساسات و حتی رگ های خونی بسیار تاثیر می گذارند. به وجود آمدن اختلال در هر کدام از این موارد می تواند روند برانگیختگی جنسی یا همان نعوظ در مردان را با مشکل مواجه کرده و کیفیت رابطه ی جنسی را تا حد زیادی پایین آورد. مردانی که همیشه تحت شرایط استرس زا قرار دارند و زیر بار فشار روانی زیادی هستند، معمولا نعوظ خوبی ندارند و لذت کافی را در رابطه ی جنسی شان تجربه نمی کنند.

 

بنابراین مواردی مانند سرد مزاجی، فشارهای روحی و روانی، اضطراب، عصبانیت، افسردگی و … می تواند تاثیر زیادی بر روی نعوظ مردان داشته باشد. خوشبختانه دستگاه وکیوم آقایان یکی از روش هایی است که تا حد زیادی می تواند مشکل نعوظ در مردان را برطرف کرده و کیفیت رابطه ی جنسی آن ها را حد قابل توجهی بالا ببرد. امیدواریم که این مقاله درباره ی دستگاه وکیوم آقایان توانسته باشد پاسخگوی سوالات شما درباره ی روش کار و چگونگی عملکرد این دستگاه، باشد.