چگونه بهترین دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی را انتخاب کنیم؟

بهترین دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی، به دستگاهی اتخاذ می شود که بتواند بدون هیچ گونه عوارضی، عمل بزرگ کردن آلت تناسلی را تا حد مطلوبی انجام دهد. روش ها و دستگاه های مختلفی برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد که معمولا دستگاه های بزرگ کننده آلت تناسلی، بهترین گزینه برای انجام این کار هستند. دلایل برتری دستگاه های بزرگ کننده آلت تناسلی به نسبت راه های دیگر، شامل موارد مختلفی می شود که در ادامه به ان ها خواهیم پرداخت. لطفا ما را در ادامه ی محتوا همراهی نمایید.لاجر باکس

 

وکیوم مردانه

 

راه های مختلف بزرگ کردن آلت تناسلی

همان طور که در ابتدای محتوا نیز ذکر کردیم، امروزه راه حل های زیادی برای حل مشکل نعوظ و یا کوچک بودن آلت تناسلی به وجود آمده و خب طبیعتا هر کدام از آن ها مزیت ها و معایب خاص خودشان را دارند. اما برای شناخت بهترین دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی، نیاز است که شما ابتدا روش های مختلف به کار برده شده برای بزرگ تر کردن آلت تناسلی را بشناسید.

مرسوم ترین روش برای بزرگ کردن آلت تناسلی استفاده از دستگاه های لارجر باکس و وکیوم می باشد. این دو دستگاه با عملکردی بر پایه ی خلا سازی و خون رسانی، اندازه ی آلت را تا حد قابل توجه بزرگ می کنند. که بهترین دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی نیز معمولا از بین همین دو گزینه انتخاب می شود.

 

دومین روش برای بزرگ تر کردن آلت تناسلی، استفاده از قرص های تقویت جنسی می باشد. متاسفانه این قرص ها عوارض خیلی زیادی داشته و به طور مستقیم می توانند روی کبد و کلیه ی فرد مصرف کننده تاثیر بگذارند. عملکرد این قرص ها بر پایه تراکنش های شیمیایی بود و حالتی تهاجمی دارند. بنابراین پیشنهاد می شود که زیاد از این قرص های برای درمان مشکل کوتاهی آلت تناسلی استفاده نشود. در نتیجه قرص های تقویت قوای جنسی نیز  گزینه ی مناسبی برای بهترین دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی، نمی باشند.

 

دستگاه بزرگ کننده رناس طب

خرید دستگاه وکیوم

 

چگونه بهترین دستگاه را برای بزرگ کردن آلت تناسلی انتخاب کنیم؟

روش سومی که می تواند در بین گزینه های داوطلب برای بهترین دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی باشد، استفاده از خولنجان است. در حقیقت خولنجان یک داروی گیاهی و یک روش سنتی برای افزایش میل جنسی آقایان می باشد. در قدیم از خولنجان برای نعوظ کامل و بالا بردن میل جنسی استفاده می شد. این داروی گیاهی تاثیری بر روی اندازه ی آلت تناسلی ندارد. اما به خاطر طبع گرمی که دارد، معمولا برای تقویت میل جنسی و بالا بردن کیفیت رابطه ی جنسی در آقایانی که مشکل نعوظ دارند، استفاده می شود. پس خولنجان نیز بهترین دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی نمی باشد.

 

روش آخری که می خواهیم در زمینه ی بهترین دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی، درباره ی ان توضیح دهیم؛ عمل جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی می باشد. طبیعتا این روش بهترین دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی نیست. باید بگوییم که انجام عمل جراحی برای بزرگ تر کردن آلت تناسلی، روش بسیار خطرناکی می باشد. دلیل خطر زیاد این روش به دلیلی قرار دادن پولیپ در فضای داخلی آلت تناسلی است که در طی زمان ، این پولیپ می تواند مشکلات زیادی را به وجود که اختلال در نعوظ یکی از این مشکلات می باشد. بنابراین عمل جراحی نه تنهای بهترین دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی نیست، بلکه یک روش خیلی خطرناک برای انجام این کار است که می تواند اندام های بدن را از کار بیندازد.

 

بهترین دستگاه ، چه دستگاهی است؟

با توجه به موارد ذکر شده در این مقاله، متوجه شده اید که طبیعتا بهترین دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی، دستگاهی است که عملکردی بر پایه ی طبیعت بدن انسان داشته باشد و کمترین عوارض را برای اندام داخلی و خارجی بدن داشته باشد. همچنین بهترین دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی، دستگاهیست که کیفیت عالی و قیمتی مقرون به صرفه، در اختیار مردم قرار گیرد.

 

دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی برای چه کسانی مناسب می باشد؟

دستگاه وکیوم ، برای آقایانی احتیاج است که در نعوظ دچار اختلال می شوند و آلت تناسلی کوچکی دارند. اختلال نعوظ معمولا دلایل مختلفی دارد. به عنوان مثال دلایلی مانند ضعف در بافت آلت تناسلی، خونرسانی نا مناسب به بافت آلت و همچنین مشکلاتی با پایه ی روانی مانند اضطراب بیش از اندازه و نگرانی زیاد، افسردگی و غم و ناراحتی، مواردی هستند که می توانند اختلال در نعوظ را به وجود آورند. این اشخاص به دلیل مشکلاتی که دارند می توانند بهترین دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی را برای خودشان تهیه کرده و از ان استفاده نمایند. دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی، یک گزینه ی بسیار موثر در درمان اختلال نعوظ می باشد.

همچنین وقتی از دستگاه بزرگ کننده آلت استفاده می کنید، مشکل نعوظ و همچنین کوچکی آلت تناسلی با هم حل می شود. در واقع تجربه نشان می دهد که آقایانی که از دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی استفاده کرده اند، در کنار حل مشکل نعوظشان تا چند سانت افزایش حجم آلت را خواهند داشت.

 

دستگاه بزرگ کننده تورنادو

 خرید دستگاه وکیوم تورنادو

روش استفاده

بهترین دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی نیز مانند همه ی دستگاه ها از یک استوانه تشکیل است که آلت تناسلی مردان در داخل این استوانه قرار می گیرد. این استوانه به کمک یک شیلنگ به یک پمپ مکش هوا متصل می باشد که وقتی که آلت تناسلی در داخل محفظه قرار گرفت، هوای درون آن به کمک پمپ تخلیه می شود. تخلیه ی فشار هوای درون محفظه ای استوانه ای باعث می شود که آلت تحت فشار منفی قرار گیرد و فشار خون داخل آن افزایش یابد. این افزایش فشار خون باعث خون رسانی به رگ های داخلی آلت شده و باعث زیاد شدن و سفت شدن الت می شود که به این حالت نعوظ گفته می شود. البته نعوظ ناشی از فشار منفی به نسبت نعوظ های معمولی، بسیار زیاد بوده و اندازه ی آلت در این حالت بسیار بزرگ می باشد اما وقتی دستگاه را از آلت جدا می کنیم، حالت نعوظ به حالت طبیعی خودش بر می گردد که برای حفظ این حالت احتیاج است که حلقه ای که در پکیج بهترین دستگاه بزرگ کننده آلت قرار دارد، روی آلت وصل شود. ایت حلقه به آلت کمک می کند تا حالت نعوظ خود را تا نهایتا 30 دقیقه حفظ کرده تا شخص بتواند از آلت خود برای روابط جنسی استفاده نماید. لازم است بدانید که استفاده از بهترین دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی، برای چنین نعوظی، می تواند بر روی کیفیت رابطه ی زناشویی تا حد خیلی زیادی تاثیر گذار باشد.

 

موارد ایمنی که در هنگام استفاده از بهترین دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی باید رعایت شوند، کدام موارد هستند؟

دستگاه وکیوم می تواند در برخی مواقع باعث ایجاد مشکلات و موارد دردناک بر روی آلت شود. در واقع اگر در هنگام استفاده از بهترین دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی نیز به قوانین ذکر شده در نحوه ی استفاده از دستگاه، دقت نکنید، احتمال بروز خطر وجود خواهد داشت. در ادامه به مواردی که در هنگام استفاده از دستگاه های بزرگ کننده آلت تناسلی باید رعایت کرد، اشاره می کنیم.

 

یکی از پرخطر ترین مواردی که حتی در بهترین دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی نیز وجود دارد، میزان فشاری است که بر روی آلت تناسلی وارد می شود. فشار بیش از اندازه بر روی آلت تناسلی به بافت آن آسیب زده و ممکن است مشکلاتی را به بار آورد. به همین خاطر در دستور العمل هر دستگاه ذکر شده است که فشار داخل سیلندر چقدر باید باشد. حالا برای اینکه مصرف کننده بتواند کنترل فشار داخل سیلندر را داشته باشد، بد نیست که از یک دستگاه فشار سنج در کنار حتی بهترین دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی، استفاده نماید. این گزینه باعث می شود که مصرف کننده بتواند میزان فشار داخل سیلندر را تا حد خیلی زیادی کنترل کند.

 

مورد بعدی که در استفاده از وکیوم باید رعایت شود این است که مصرف کننده باید در نظر داشته باشد که این دستگاه از مواد اولیه ی سخت ساخته و تهیه شده است، بنابراین طبیعی است که به مرور زمان، کبودی ها و یا مشکلاتی را بر روی پوست آلت تناسلی ایجاد کند. اشخاصی که قبلا از این مدل دستگاه ها و حتی از بهترین دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی استفاده کرده اند، می دانند که استفاده از یک پد باریک و نازک و نرم در محل برخورد پوست آلت با دستگاه، می تواند از وارد شدن ضربه به آلت تناسلی بکاهد. به همین دلیل معمولا پیشنهاد می شود که همیشه یک پد نرم به همراه دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی داشته باشید تا از خطرات و کبودی ها و زخم های احتمالی بر روی آلت تناسلی خود، جلوگیری نمایید.

 

از حلقه ی (کانوم شیت)موجود در این دستگاه ها گفتیم، حلقه ای جنس پلاستیک با کیفیت دارد که این حلقه فضای بین آلت تناسلی و انتهای سیلندر را پوشش می دهد و از ضربه خوردن و زخم شدن آلت جلوگیری می نماید. همچنین این حلقه در ایجاد خلا مورد نیاز نیز کمک زیادی می کند. پس نیاز است که مواظب این حلقه باشید و هر بار آن را تمیز و ضد عفونی نمایید.

برخی از مصرف کنندگان در هنگام استفاده از حتی بهترین دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی نیز ممکن است آن طور که باید خلا سازی دستگاه را دریافت نکنند. این موضوع تا حدی به نظافت خود آلت نیز بر میگردد. سعی کنید که با تراشیدن موهای زائد دور آلت و تمیز کردن آن، شرایط را برای خلاء سازی دستگاه فراهم کنید. بنابراین تراشیدن موهای زائد اطراف آلت تناسلی، یکی دیگر از مواردی است که حین استفاده از دستگاه های بزرگ کننده آلت تناسلی باید رعایت شود.

 

دستگاه بزرگ کننده سینه

خرید  دستگاه بزرگ کننده سینه خانمها

 

نکاتی که زمان استفاده از دستگاه باید رعایت شود.

روان کننده ها؛ آن های نقش مهمی در حفظ سلامت آلت در هنگام استفاده از دستگاه را دارند. وقتی شما از روان کننده ها استفاده می کنید، احتمال ایجاد خراش یا زخم بر روی پوسته ی آلت تناسلی به صفر خواهد رسید و همچنین استفاده از یک روان کننده ی خوب، می تواند فضای داخلی محفظه را تا حد خیلی زیادی پوشش دهد و به خلاء سازی بهتر و یا کیفیت تر نیز کمک کند.

مورد امنیتی دیگری که باید در هنگام استفاده از دستگاه های وکیوم رعایت شود این است که دستگاه وکیوم باید مطابق با سایز آلت تناسلی شما انتخاب شود. فرقی هم نمی کند که بهترین دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی باشد یا نه، چیزی که مهم است متناسب بودن سایز آلت با سایز وکیوم می باشد. اگر شما بهترین دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی را انتخاب کنید اما اندازه ی محفظه ی آن دستگاه برای آلت شما کوچک باشد، حالت نعوظ و خون رسانی اصلا در این فضا انجام نشده و مصرف کننده از خرید دستگاه مایوس خواهد شد. همچنین بر عکس!

فشار بیش از اندازه در چنین محفظه هایی، به راحتی آسیب خیلی جدی به بافت آلت تناسلی وارد می کند و ممکن است باعث ایجاد خطرات جبران ناپذیری در آلت تناسلی شود. پس به سایز ذکر شده بر روی حتی بهترین دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی دقت نمایید تا از خرید خود مایوس نشوید.

 

چگونه بهترین دستگاه را انتخاب کنیم؟

شما اگر بهترین دستگاه را برای حل مشکل خود خریداری نمایید اما ندانید که مدت زمان استفاده از این دستگاه بر روی آلت تناسلی تان چقدر است، نه تنهای نتیجه ی مطلوب را دریافت خواهید کرد، بلکه نتیجه ای عکس خواهید گرفت.

مبتدیانی که تمایل دارند از این دستگاه استفاده کنند، باید بدانند که نهایت زمان استفاده از این دستگاه برای شروع، ده الی پانزده دقیقه است. اگر این مدت زمان زیاد شود به راحتی رگ های داخلی آلت تناسلی پاره خواهد شد و مشکلات جدی برای شما به بار خواهد آورد. همچنین باید دقت کنید که با توجه به شرایط فیزیکی و ظاهری آلت تناسلی، بین در سیکل ده الی پانزده دقیقه ای نیاز است که آلت استراحت کرده و با ماساژ به حالت اولیه ی خود بازگردد. نهایتا در صورت مشاهده ی  هر گونه تغییر شکل در ظاهر آلت، کبودی و احساس درد زیاد، نیاز است که عمل پمپاژ متوقف شده و شرایط آلت مورد بررسی قرار گیرد.