درمان کجی الت بدون جراحی

کجی الت تناسلی و انحنای ایجاد شده در الت یکی از اختلالات خطرناک برای اقایان محسوب میشود و در بیشتر مواقع افراد به دلیل خجالت و کم رویی از مراجعه به پزشک و درمان این مشکل خودداری میکنند. در این مطلب ما مواردی را پیشنهاد میکنیم که تا حد زیادی میتوان مشکل کجی الت را بر طرف کنیم.

از نظر ساختاری آلت مرد از عروق شریان، ورید، 2 عدد جسم غاری و یک عدد جسم اسفنجی که در قسمت پائین و بین دو اجسام غاری قرار گرفته است و از وسط آن مجرای ادراری عبور می کند تشکیل شده است.

 

کجی آلت

کجی الت چیست؟

به صورت عادی الت مردان در حالت نعوظ (زمان بلند بودن الت ) کاملا مستقیم بوده و انحرافی ندارد ولی در حالت خواب الت شل و مایل به چپ میباشد که این حالت کاملا عادی میباشد. زمانی که مرد تحریک میشود خون از طریق رگهای داخل الت وارد اجسام غاری که شکل استوانه هستند شده و باعث سفت شدن و شق شده الت میشود. در حالت نعوظ کامل ورید ها بسته میماند و مانع خروج خون از الت شده تا الت سفت بماند.

پیشنهاد بلاگ فرا برای بزرگ کردن آلت خرید دستگاه وکیوم لاجر باکس می باشد .

کجی الت یا پیرونی یکی از اختلالات دستگاه تناسلی مردان میباشد که در اثر اسکار بافت الت بوجود میاید. این بیماری باعث خم شدن یا کج شدن الت میشود. در بعضی از مواقع فرد دچار این بیماری میتواند به راحتی رابطه جنسی برقرار کند و هیچ گونه مشکلی ندارد ولی در بعضی دیگر این مشکل کجی الت به قدری میباشد که رابطه جنسی فرد را دچار مشکل کرده و فرد نمیتواند رابطه جنسی خود را به راحتی برقرار کرده و لذت ببرد. در این موارد فرد هنگام نعوظ در الت خود احساس درد و سوزش دارد.

 

دلایل کجی الت در مردان

دلیل اصلی کجی الت مردان هنوز به طور دقیق مشخص نیست ولی بیشتر پزشکان تشکیل پلاک فیبری که به دلیل وارد شدن ضربه و خونریزی در الت بوجود میاید را دلیل کجی الت میدانند. البته کجی الت دلایل دیگری نیز میتواند داشته باشد مانند بالا رفتن سن مردان و وجود دیابت در فرد. البته این مشکل میتواند ژنتیکی باشد یعنی فرد از زمان به دنیا امدن دچار کجی الت بوده باشد.

 

راههای درمان کجی الت

راههای درمان کجی الت

برای درمان کجی الت تناسلی ابتدا امکان دارد پزشک متخصص درمان با دارو را برای فرد بیمار تجویز کند در این حالت قرصهایی مانند پنتوکسی فیلین یا پتاسیم برای فرد تجویز میشود. در صورت عدم جوابدهی داروی وراپامیل یا کلاژناز به الت تزریق میشود و اگر همچنان این روشها به نتیجه نرسند فرد مجبور به عمل جراحی میشود.

پیشنهاد دوم بلاگ فرا برای بزرگ کردن آلت خرید دستگاه وکیوم تورنادو می باشد .

 

روشهای جراحی برای درمان کجی الت

برداشتن پلاک الت و پیوند بافت الت تناسلی

تغییر یا برداشتن بافت الت مقابل پلاک

استفاده از ایمپیلنت برای راست نگه داشتن الت

 

متاسفانه روشهای ذکر شده روشهای کاملا دقیقی برای درمان کجی الت نیستند. برداشتن پلاک الت میتواند باعث اختلال در نعوظ شود. در بعضی از موارد استفاده از پروتز میتواند عوارض زیادی برای فرد ایجاد کند و فرد در زمان برقراری رابطه جنسی دچار مشکلات زیادی شود.

 

بهترین راه برای درمان کجی الت

یکی از پرکاربرد ترین راههای درمان کجی الت تناسلی مردان استفاده از دستگاه وکیوم میباشد. با استفاده از این دستگاه تاحد زیادی میتوان این مشکل را برطرف کرده و از پیشرفت این بیماری جلوگیری کرد. استفاده از دستگاه وکیوم بسیار راحت بوده و تاثیر زیادی در حل مشکل کجی الت دارد فقط باید در نظر داشته باشید که طول درمان با دستگاه وکیوم را کامل کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

 

طرز استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم آقایان افزایش و حجم دهنده آلت تناسلی

 

طرز استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم تشکیل شده از یک شیشه استوانه ای شکل, یک شیلنگ , یک دسته و سه عدد کاندوم شیت

ابتدا یکی از کاندوم شیتهارا مناسب با قطر الت خود انتخاب کرده و روی دهانه استوانه قرار دهید به طوری که کاملا روی دهانه استوانه قرار بگیرد و از ورود هوا به داخل جلوگیری کند و سپس الت خود را کمی چرب کنید تا زمان استفاده از دستگاه وکیوم پوست الت دچار کشیدگی نشود و عمل پمپ زدن راحتتر انجام شود. سپس دسته را به وکیوم وصل کرده والت خود را داخل استوانه قرار دهید و عمل پمپ زدن را شروع کنید دقت کنید هر 2 دقیقه یکبار پمپ زدن را قطع کرده و کمی به الت استراحت دهید و سپس دوبار پمپ بزنید و هر 5 دقیقه یکبار به وسیله سوپاپ بالای پمپ هوای داخل استوانه را تخلیه کرده و دوبار شروع کنید.

 

بهترین زمان استفاده ا زدستگاه وکیوم روزی 2 بار و هربار 15 دقیقه میباشد و طول درمان و زمان استفاده از دستگاه بستگی به شدت مشکل فرد دارد. به طور معمول طول درمان و استفاده از این دستگاه بین 2 تا 4 ماه میباشد.

 

بهتر است زمان استفاده از دستگاه برای چرب کردن الت از روغن خراطین یا روغن زالو استفاده شود زیرا این روغنها خاصیت درمانی دارد به بهبود روند بیماری کمک زیادی میکند. به خاطر داشته باشید زمانی که از وکیوم استفاده میکنید بعداز هر بار استفاده و زمان استراحت الت خود را به حالت کششی ورزش دهید تا هم مشکل کجی الت را بر طرف کنید و هم در نهایت میبینید که التتان از زمان قبل از استفاده بزرگتر و قطور تر شده است و این عمل به افرادی که دچار زود انزالی هستند نیز بسیار کمک میکند.

 

نکته

در نظر داشته باشید قبل از استفاده از دستگاه وکیوم حتما موهای زائد اطراف الت را اصلاح کنید تا در زمان استفاده دچار مشکل نشوید و اینکه سعی کنید قبل از هر بار استفاده از این دستگاه الت تناسلی خود را به خوبی با الب ولرم و ماده شوینده بشویید.