راهکار های حجم دهنده سینه و باسن رویا نیست

از آنجایی که داشتن سینه های خوش فرم و حجیم و سفت و به همراه لیفت خوب و قشنگی سایز سینه ها، به همراه داشتن باسنی گرد و زیبا و بزرگ جزو امتیازات و دارایی و البته از موارد جذابیت یک خانم به حساب می آید، در این مقاله شما با روش های حجم دهنده سینه و باسن، مزایا و معایب آن آشنا خواهید شد. پس اگر از آن دسته از خانمهایی هستید که یکی از دغدغه های شما زیباتر و جذاب تر بودن در نظر آقایان است، در این مقاله ما را همراهی کنید.

 

 

دلایل کوچکی بودن سینه ها

  • وجود بی نظمی در هورمون های خانم ها حجم دهنده سینه و باسن را مختل می نماید.

ترس و استرس از مهم ترین عامل در ایجاد بی نظمی در هورمون های خانم ها است. استرس می تواند موجبات نداشتن تغذیه سالم و کامل را نیز به همراه داشته باشد که این مورد هم خود از دلایل ایجاد بی نظمی در هورمون ها را شامل می شود. نداشتن تغذیه سالم و عدم مصرف تغذیه های طبیعی و مفید مانند مصرف فست فود، پوست و بال مرغ هایی پرورشی، استفاده از کالباس و سوسیس، خوردن مداوم چیپس و پفک و غیره. مصرف این موارد همه موجب بهم ریختگی در سیستم هورمون داخلی بدن را برای خانم ها موجب می شود که از شایع ترین آنها کوچکی و بد فرم بودن و البته جذاب نبودن سینه ها می باشد. این عامل می تواند حجم دهنده سینه و باسن را دچار اختلال نماید.

  • وجود مشکلات کبدی می تواند در ایجاد حجم دهنده سینه و باسن اختلال بوجود آورد

سردی کبد و یا خشکی کبد هر دو از عوامل مشکلات کبدی است که می تواند در نداشتن سینه های خوش فرم و زیبا و وجود سینه های کوچک موثر باشد چرا که یکی از شاخصه های داشتن سینه های کوچک، داشتن گونه و چهره ای لاغر است. این حالت حاکی از خشک بودن کبد است چرا که اصلا خشک بودن کبد دلیل ضعیفی آن است. پس باید نسبت به تقویت کبد خود حساس باشید. اگر رگهای پشت دست شما صاف و بدون برآمدگی است هم نشان از داشتن کبد سرد است و این بدین معنا است که مزاج شما از نوع مزاج سرد است.

 

 

  • حتی لاغر بودن زیاد نیز نمی تواند شما را از راهکار های حجم دهنده سینه و باسن  محروم نماید

اگر شما لاغر هستید باید توجه داشته باشید که لاغری یکی از موانع رسیدن درست و مفید خون به اندام ها می باشد. از آنجایی که خون رسانی به اندام ها موجبات رسیدن مواد مغذی به اندام ها مخصوصا سینه ها و باسن را شامل می شود، طبعا عدم خون رسانی مفید، کوچکی و عدم سفتی و خوش فرم نبودن و عدم تحریک پذیری سینه ها و باسن را نیز به دنبال خواهد داشت. اما این ها نمی تواند شما را برای رسیدن به اندام زیبا و تحریک پذیر در نواحی سینه ها و باسن محدود نماید. روشهایی برای این منظور می تواند شما را کمک کند که از اندام زیبا و تحریک کننده ای برخوردار شوید.

 

  • داشتن بیماری یبوست

در کنار سردی مزاج، خشکی مزاج نیز می تواند از دلایل کوچکی سینه ها باشد. یکی از بیماری های شایع که دلیل مهم آن مصرف غذاهای مانده و آلوده است، یبوست است که طبعا خشکی مزاج را نیز به دنبال دارد. این بیماری که به (اُم المَرَض) و (سم خاموش) معروف است را جدی بگیرید.

 

روشهای حجم دهنده سینه و باسن

به طور کلی روش های متفاوتی برای حجم دهنده سینه و باسن و افزایش سایز و حجم و فرم دهی بزرگ شدن و گرد شدن باسن و جذاب شدن و سفت شدن سینه ها وجود دارد، که هر کدام می توانند راهی برای رسیدن به هدف شما باشد. اما نکته مهم که در این مورد حائز اهمیت است فیدبک قضیه است که می تواند برای شما موجبات آغاز دردسر ها و عوارض بعد از دوره را شامل شود. به همین منظور با تحقیق و داشتن آگاهی، در انتخاب بهترین راهکار حجم دهنده سینه و باسن دقت لازم را داشته باشید چرا که بعضی از این روش ها می توانند برای شما موثر و یا کم اثر و حتی بی اثر باشند. بر همین اساس از روش ها زیر می توانید برای این منظور، هدف خود را دنبال نمایید:

 

  • انجام جراحی و به اصطلاح پروتز سینه به هدف حجم دهنده سینه و باسن

این عمل جراحی حجم دهنده سینه و باسن که با تزریق محتوای از سیلیکون و یا سایر ترکیباتی از این قبیل در داخل سینه ها و یا باسن صورت می پذیرد. در این روش شما قدرت انتخاب دارید و می توانید قبل از عمل در باره نوع سایز و حالتی که در نظر دارید با پزشک خود مشورت نمایید.

 

مزایا:

  • استفاده از جراحی و عمل پروتز، نتیجه گیری سریع را برای شما فراهم می آورد.

معایب:

  • هزینه زیاد
  • جابجایی ماده پروتز (پروتز فیت) از محل سینه ها و یا باسن، بر اثر ورزش و یا تحرک که مجبور به انجام عمل جراحی داره دارد.
  • می تواند بر اثر ضربه در ناحیه سینه و باسن، ماده سیلیکون نشر پیدا کند و آسیب ببیند.
  • اگر برای انجام عکس برداری از سینه (ماموگرافی) به جهت چکاپ سرطان سینه و باسن و یا سایر بیماری ها اقدام کنید، وجود ماده سیلیکون و پروتز فیت می تواند در تشخیص و مشاهده بافت ها و کیفیت عکس اختلال بوجود آورد
  • جراحی پروتز سینه و باسن به جهت داشتن سفتی و فرم زیبا و تحریک کننده، می تواند در تحریک پذیری و عدم وجود اثر پذیری عصبی و تحریک و کیفیت نقاط حسی در این نواحی اختلال زیادی را شامل شود
  • حتی در شیر دهی به نوزاد هم این جراحی و استفاده از ماده سیلیکون و پروتز فیت نیز موجب ایجاد مشکل خواهد نمود.
  • استفاده از قرص های گیاهی به جهت حجم دهنده سینه و باسن

 

در بین راهکارهای موجود به هدف حجم دهنده سینه و باسن می توان به استفاده از قرص های گیاهی که از فراورده های گیاه (پروهورمون) می باشد نیز اشاره داشت. در این قرص ها معمولا از ترکیبات گیاهان دانگ کوای، نخل اره ای، سیب زمینی وحشی، رازیانه، شنبلیله، دامیانا و خارشوک نام برد. دلیل تاثیر گذاری این گیاهان را می توان کمک به افزایش رشد هورمون های زنانگی مانند هورمون استروژن دانست. این تاثیر پذیری می تواند به افزایش تراکم بافتهای سینه و باسن کمک کرده، سفتی و افزایش سایز را در ادامه شامل شود. در اصل قرص گیاهی که از گیاه پروهورمون تولید می شود، نقش محرک طبیعی به جهت ترشح برخی از هورمون های زنانگی را دارد. در توضیح دیگر نوع واکنشی که این قرص ها دارند باید گفت همانطور که در دوران بلوغ دختر ها بر اساس واکنش هایی شاهد بزرگی سینه می شوند، تاثیرات این قرص ها دقیقا همین شرایط را به صورتی در خانم ها تکرار می نماید. به طور معمول خانم ها بعد از شروع دوره مصرف این قرص ها، در انتهای ماه اول شاهد تاثیرات در بافت های سینه و باسن خواهند بود. اما از ماه دوم و چهارم افزایش سایز را به طور کامل مشاهده خواهند نمود.

 

مزایا:

  • مصرف این قرص ها بی خطر و بی ضرر می باشد
  • اثر گذاری دائم و ماندگاری دارد
  • بعد از اتمام دوره هیچگاه در سایز بافت سینه و یا باسن تغییری مشاهده نخواهید کرد.
  • در بین روش های موجود، بهترین روش برای حجم دهنده سینه و باسن می باشد

معایب:

  • در بسیاری از خانم ها در کنار مشاهده نتیجه مطلوب هیچ عارضه ای گزارش نشده است. اما محدود مواردی به مشاهده جوش هایی در بدن گزارش شده است که این به دلیل اتفاقات ایجاد شده و تغییرات هورمونی اشاره دارد و بعد از اتمام دوره مصرف، وجود و رشد جوش ها نیز به اتمام رسیده است.
  • استفاده از روش تزریق چربی به جهت حجم دهنده سینه و باسن

از دیگر روش های حجم دهنده سینه و باسن می توان به تزریق چرب اشاره داشت. در این روش به افزایش جهت حجم و سفتی و جذاب شدن سینه، از محل باسن اقدام به برداشتن چربی نموده و آن را در سینه تزریق می نمایند. در روش افزایش حجیم شدن و گرد شدن باسن، با استفاده از چربی های موجود در ران، پهلو و یا شکم نسبت به این کار اقدام می نمایند.

 

مزایا:

  • در این روش محدوده سنی زیادی وجود ندارد و برای همه خانم ها می تواند این راهکار انجام شود

معایب:

  • تزریق چربی در ناحیه سینه ها و باسن، از محدودیت هایی برخوردار می باشد به همین دلیل در این روش افزایش حجم زیادی را شاهد نمی باشیم.
  • بر خی از خانم ها از سینه هایی نرمی برخوردار می باشند و تزریق چربی برای این دسته از خانم ها شرایط مناسب سفتی و خوش فرمی را ایجاد نمی نماید
  • چربی هایی که در این روش تزریق می شود می تواند بعد از مدتی از بین برود
  • استفاده از روش تزریق ژل به جهت حجم دهنده سینه و باسن

 

تزریق ژل نیز همانند چربی می تواند موثر باشد. اما نکته ای که این روش دارد کم دردسر بودن آن نسبت به روش تزریق چربی است. این دلیل می تواند نکته مهمی برای استقبال خانم ها بشمار رود. این روش را در موارد خدمات آرایشی در نظر بگیرید. تزریق ژل یا فیلر به باسن و سینه ها به جهت حجم دهنده سینه و باسن به عنوان یک ماده پر کننده که می تواند باسن شما را گرد و خوش فرم و سینه ها را زیبا و سفت نماید. در تزریق چربی به این نکته اشاره شد که از تزریق چربی های خود داوطلب برای این کار استفاده می شود، اما اگر فرد دارای شرایطی بدون چربی اضافه و یا حتی به هر دلیلی این شرایط را نداشت که از تزریق چربی استفاده کند، بهترین روش جایگزین برای این افراد را می توان تزریق ژل دانست. نکته مهم برای افرادی که تصمیم به تزریق ژل را در نواحی سینه و باسن دارند این است که باید شرایط کوچکی سینه ها و یا باسن آنها طبیعی باشد و نسبت به تزریق ژل از حساسیت خاصی نیز برخوردار نباشند. افراد باردار یا دارای نوزاد که در حال شیردهی می باشند، حتما باید برای این اقدام با پزشک خود مشورت نمایند.

 

مزایا:

  • دارای تهاجم کمتر، اصولا تزریق ژل به سینه ها و باسن نسبت به تزریق چربی از تهاجم کمتری برخوردار است.
  • دوره درمان سریع تری دارد، شما با انتخاب تزریق ژل به باسن و سینه ها به جهت سفت و گرد شدن و جذاب شدن بیشتر آنها، می توانید شاهد نتیجه ای سریع تر و البته عوارضی به مراتب کمتری هم باشید.
  • دوران نقاهتی بسیار کم، در صورتی که در نظر دارید زمان زیادی را در دوران نقاهت سپری نکنید، روش تزریق ژل بهترین انتخاب می تواند برای شما باشد.
  • نتیجه ای طبیعی تر، تزریق ژل به دلیل خاصیت کلاژن سازی که دارد می تواند فرم دهی و شکل دهی مناسب تری را برای شما به ارمغان بیاورد.
  • ریسک و هزینه ای کمتر دارد، کلا هزینه تزریق ژل به سینه ها و باسن برای زیبایی و جذابیت نسبت به جراحی بسیار پایین تر می باشد. از طرفی نیز جراحی همراه با ریسک های بعد از جراحی است که این مورد را در روش تزریق ژل می توانید حذف نمایید.

معایب:

  • می تواند عوارض کمی به دنبال داشته باشد، این عارضه را می توان ماندگاری کم ژل دانست.
  • ایجاد میزان کمی تورم این تورم نیز با کمی مراعات و عدم تماس و لمس از بین خواهد رفت
  • تجمع مقداری مایع در نواحی که تزریق انجام شده است که البته به مرور زمان از بین می رود
  • احتمال دارد در اوایل در هنگام مالش و لمس سینه ها و باسن، شما دچار درد شوید. از این رو احتیاط و مراعات در اوایل تاثیرگذاری را رعایت کنید.
  • احتمال وجود کبودی و قرمزی در نواحی تزریق ژل. هرچند که بسیار طبیعی است اما اگر بیش از سه روز به طول انجامید حتما با پزشک موضوع را پیگیری نمایید.

 

 

راهکار های مهم به جهت نتایج بهتر بعد از تزریق ژل

  • بعد از تزریق ژل، اقدام به مالش و لمس سینه ها و یا باسن نمایید. این کار را به آرامی انجام دهید. می تواند از بروز خون مردگی جلوگیری کرده و موجبات پخش شدن به طور یکسان ماده ژل را در سینه ها و باسن ایجاد نماید.
  • نکته مهم دیگر که در دوران بعد از تزریق مالش و لمس آرام را فراموش نکنید چرا که می تواند هم اثر را بیشتر نماید و هم در صورت داشتن درد، درد را تسکین بخشد.
  • درباره تغذیه نیز توجه به غذاهای دارای (کربوهیدرات) را فراموش نکنید. غذا هایی مانند، سیب زمینی، نخود، پرتقال، لوبیا و جو دوسر
  • ورزش را تا یک ماه پس از تزریق فراموش کنید
  • از پوشیدن لباس و یا شلوار تنگ خودداری کنید. موجب بهم خوردن فرم باسن و سینه ها خواهد شد.